grzybobranie

Wczorajszy dzień zapowiadał się dość leniwie. Obudziłam się po 9, a wstałam dopiero około 13. Planowałam cały dzień spędzić w łóżku, ale kuzyn przyszedł z pytaniem czy jedziemy na grzyby. Szybko wyskoczyłam z łóżka, ubrałam się w ekspresowym tempie, zabrałam aparat i pojechaliśmy. Moim głównym celem szczerze mówiąc nie było zbieranie grzybów lecz sfotografowanie ich.
Dziś natomiast, jak to w niedziele baardzo leniwie. Calutki dzień w łóżku z laptopem. Z jednej strony lubię takie dni, bo można odpocząć.








Pewnie większość z Was ma jutro wolne, niestety ja do tych osób nie należe, gdyż mam praktyki. Jutro akurat mam recepcje, więc idę dopiero na 13.

Jak Wam miął weekend? ;))

Komentarze

  1. jaa też dziisaj na grzybkach byłam !;D
    Wprost idealna pogoda dzisiaj była na takie wypady;)
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemnie, ale mój weekend jeszcze się nie skończył gdyż jutro też mam wolne :p
    świetne zdjęcia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Ja swój weekend mogę zaliczyć do jak najbardziej udanych :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia! Sama bym sie przeszla na grzyby, ale nie mam gdzie :( Obserwujemy?
    Beautiful post and blog! i love it! :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    And would you like to follow each other on facebook as well? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia super ;) Więc widzę że wyszłaś z łóżka o tej godzinie co ja ;)
    Ja mam wolne cały tydzień ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podobają poduchy na oknie w Columbusie :) Super miejsce do siedzenia ze znajomymi. Zdjęcia grzybów są świetne :) Ja spędziłam weekend na projektowaniu aplikacji.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam grzyby :) Genialny blog. <3 Obserwujemy? Ja już.
    What is in the hat? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam chodzić do lasu, to takie odprężające! Weekend spędziłam dobrze, głównie ze znajomymi ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie ziberałam grzybów, ale je lube :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjecia !
    weekend okej :) miło,ale szybko zleciał ;((

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia :)]
    kubię spacerować po lesie jesienią :)
    w wolnej chwili zapraszamy do nas
    niesymetrycznieo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie na konkurs:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, ciekawy, interesujący blog.

    Pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

    Obserwujemy ? - musowo :)
    Zapraszam również do siebie:
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty