cieplej już chyba nie będzie....

Pierwszy tydzień praktyk zleciał dość szybko,oby kolejne mijały równie szybko jak ten. Po dzisiejszym dniu jestem taka zmęczona,że jak wróciłam do domu, położyłam się z laptopem i ciepłą herbatką do łóżka i tak tkwię tutaj jak wrak do tej pory, zmieniając jedynie co jakiś czas pozycję leżnia. Pogoda też teraz na mnie źle wpływa, nie lubię zimnaa,a ostatnio non stop się trzęsę, mimo że mam szal i czapkę.Cieplej już chyba nie będzie....



A ja ciągle czekam i z każdym dniem tracę nadzieję...

Komentarze

  1. Też sądzę, że cieplej nie będzie.
    W tym problem, bo jestem strasznym zmarźluchem ;-;

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie masz praktyki jesli można wiedzieć?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko czekać na śnieg i mróz :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie zaczynam praktyki ;d
    gdzie masZ?

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz moze byc juz tylko zimniej, ale dla mnie to w sumie lepiej - nie lubie lata ani wiosny, za to uwielbiam zime i jesien :3 sliczne zdjecia.
    xoxo


    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest bardzo zimno ;c Świetne zdjęcia ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już!
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, podobno zapowiadają, że ma się ocieplić - w co zaczynam wątpić ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. też się trzęsę, nienawidzę zimna :<
    mam prośbę, poklikałabyś u mnie w bannery? z góry wielkie dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. z każdym dniem powinnaś nie tracić nadziei tylko napełniać isę pozytywną energią- to wiele daje :) bardzo ąłdne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też jest ciągle zimno :c nie cierpię jesieni..

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też przeraża pogoda, dobrze że weekend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znoszę jesieni i tej pogody ;(

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę takiej pogody, eh :(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  14. czapke? ja musze swoja dopiero wygrzebac z piwnicy hihihi u nas dzis bylo slicznie slonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. No raczej już nie będzie cieple. Także nie lubię zimna :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciepło to raczej w przyszłym roku;/
    Piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście pogoda się diametralnie zmieniła u nas tez jest chłodno, a noce są okropne :/

    OdpowiedzUsuń
  18. w poniedziałek ma być podobno cieplej, śliczne zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja uwielbiam taką pogodę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie wczoraj było bardzo cieplutko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi ostatnio też jest cały czas zimno. Nie lubię tego. :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię zimna, a mi jest niestety teraz cały czas zimno :(
    Fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również źle reaguję na ziąb :) Mimo, że lubię jesień jak i inne pory roku..

    To zimno nie jest dla mnie do zaakceptowania :) Brrrr :) Niech żyje gorąca herbata :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne niebo. Mi też jest strasznie zimno, zmarzluchy z nas:P

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam zdjecia nieba..! :)
    pieknie ci wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne zdjecia ;d

    świetny szablon | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty