więcej czasu!

Cześć! Jest nadzieja,że notki będą się pojawiały częściej niż co tydzień, gdyż od następnego tygodnia zaczynam praktyki w hotelu, co oznacza zero szkoły,nauki, prac domowych.Więc będę miała więcej czasu dla siebie i oczywiście dla Was. Mam nadzieję,że się cieszycie ;)

Pokaże Wam jeszcze kilka zdjęć z ostatniej "sesji" z kuzynką. Mam nadzieję,że spodobają Wam się ;))








 Jest godzina 23:40, nie mogę zasnąć, więc postanowiłam do Was napisać. Choć nie wiem czy to dobry pomysł,bo jeszcze bardziej się rozbudzę i wtedy będzie koniec. Rano do szkoły zapewne wstanę z ogromnym trudem i będę wyglądać mniej więcej jak zombi(+jestem chora),więc chyba na mnie już czas. Dobranoc :*

Komentarze

  1. Świetne zdjecia! Masz fajna kurtke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia przy opuszczonych, starych budynkach. Dają niesamowity efekt i są mega inspirujące!
    Zdrowiej ;) xx I życzę miłych praktyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia . No mam nadzieje, że notki będą pojawiać się częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia cudowne!To wspaniale,że będziesz częściej dodawała posty :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ty ładniuutka *.*
    obserwuję cie :D
    http://agadiar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ty :) też by mi sie taki praktyki przydały bo nie mam prawie czasu dla siebie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny klimat zdjęć i podoba mi się też stylówka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sceneria, stylizacja idealnie się w nią wpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz ładny kształt twarzy, ogółem jesteś śliczna;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia w bardzo klimatycznym miejscu,rzeczywiście robią wrażenie :D świetny luzaki styl :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moim blogu pojawił się nowy wpis. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, na tym pierwszym zdjęciu wygladasz jakby twoje wlosy byly w odcieniu grantowej czerni

    OdpowiedzUsuń
  13. To fajnie. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy :3 Super stylizacja :)

    bithappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty