zawieszam

Cześć! Postanowiłam na jakiś czas zawiesić bloga,bo karta od aparatu mi nie wchodzi do lapka i nie mam zdjęć. Drugim powodem jest brak czasu i szczerze brak chęci. Mam nadzieje,że w najbliższym czasie się to zmieni,lecz niczego nie obiecuje. Przepraszam,bo miał być post "zakupowy",a nie wiem kiedy się on pojawi. Mam wam tyle rzeczy do pokazania,że jak wrócę rozłożę go na kilka postów ;) Mam nadzieje,że mnie nie opuścicie!

Pokaże Wam kilka fotek zrzuconych z telefonu z pracy ;)

Fela, Emila i Ja
z Emilą
z Felą

Komentarze

  1. Szkoda, że zawieszasz. Będę czekała na powrót :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli mam to rozumieć jako zgłoszenie do losowania ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały blog <3 wpadnij do mnie i zaobserwuj jak Ci się u mnie spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=6

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie już niedługo też czeka praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróć za jakiś czas ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty