I'm back !

Wróciłam ! Dość długo mnie nie było,ale to nie moja wina. Internet się popsuł i nie miałam żadnego dostępu do niego, więc pisanie notek było nie możliwe. Szczerze mówiąc baardzo się stęskniłam za nim i oczywiście za Wami! Mam dużo zaległości w komentowaniu i we wszystkim ;c Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na komentarze i poczytać Wasze blogi. Ale zrobię to jutro, bo dopiero wróciłam z pracy i jestem zmęczona, a jutro mam wolne, więc i dużo czasu na nadrobienie wszystkiego.


 Pogoda przez te ostatnie dni jest beznadziejna-,-
Tylko pada, wieje i ogólnie zimno jest. U Was to samo czy to tylko nad morzem ?

Komentarze

  1. oo, w końcu :D
    Genialne zdjęcie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pada!! Wczoraj była nawet 15 stopni!!
    Cieszę się że wróciłaś ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie < 3
    Fajnie, że wróciłaś.
    Ja też ostatnio miałam problemy z internetem, a teraz ma je moja przyjaciółka, nie wiem o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wróciłas. ;*

    U mnie już od dawna nie padało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie. U mnie też pogoda beznadziejna. Fajnie, że wrociłaś :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie tu ;) Świetne zdjęcie ;3
    choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie ładna pogoda:D fajne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się pogoda właśnie poprawia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety już się robi chłodno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Sierpień już nie jest taki przyjemny... chłodne wieczory, brrr.. ;>
    Zdjęcie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gitara! <3 Szkoda, że mój związek z nią był tak krótki...:P

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ci ładnie z gitarą u boku:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia z innych notek i oczywiście ta fotka :)
    Zawsze chciałam nauczyć się gry na gitarze.

    Interesuje się fotografią a na moim blogu znajdziesz moje prace (zdjęcia)...zapraszam :)
    http://margaret-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam kolorek gitary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękna gitara *3* U mnie gitara w porządku, jest słonecznie, ale nie upalnie, więc mi to pasuje.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie. U mnie śliczna pogoda :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała focia ! :D
    co powiesz na wzanjemną obserwację :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. W takich chwilach zbawienny jest dostęp do sieci komórkowej ;D Fajne zdjęcie :) U mnie (Mazowsze) jest upał.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jest chyba z 30 stopni:D

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja wróciłam...znad morza ;)
    kilka dni wiało, to racja, ale za to fajne fotki wychodziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieszkać tam gdzie ty, zazdroszczę położenia. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że już jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna fotka, klimatyczna :) lubię dźwięki gitary :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hm, ładna gitara :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie cierpię braku internetu. -.^

    OdpowiedzUsuń
  26. gitara! kiedyś miałam swoją i grałam na niej ale sprzedałam ją na rzecz nowego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty