Recenzja

Cześć.!Dzisiaj chciałam wam zaprezentować pielęgnujący szampon do włosów z Joanny, który ostatnio bardzo polubiłam.
Joanna. Z Apteczki Babuni. Szampon Jajeczny Pielęgnujący.
Włosy rozjaśniane i farbowane.
Opis producenta:
Szampon jajeczny dzięki zawartości naturalnych składników korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. Zawiera ekstrakt z żółtka - bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów oraz ekstrakt z kiełków pszenicy - wzmacnia i uelastycznia oraz zmniejsza ryzyko uszkodzeń. Szampon dokładnie i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, włosy są bardziej lśniące i gładkie oraz aksamitne i przyjemne w dotyku.
Cena około 5 zł
Moja opinia:
Ogólnie bardzo dobry szampon, dokładnie myje i oczyszcza włosy z żeli,lakieru, gumy czy innych kosmetyków stosowanych przy utrwalaniu fryzury. Ma przyjemny zapach, po zastosowaniu włosy są miękkie, lśniące. Czytałam na niektórych blogach i stronach,że ciężko się po nim rozczesuje włosy, niby strasznie je plącze. U mnie jest jednak na odwrót. Ułatwia rozczesywanie i w ogóle ich nie plącze! Na moich włosach bardzo dobrze się sprawdza. 

Mieliście ten szampon? Co o nim myślicie ?;))

Komentarze

  1. ja nie miałam, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie miałam tego szamponu. mówisz że jest dobry? może kiedyś go kupię :3 no to obserwumy? ja już dodałam :d

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam odzywkę z tej serii i mskę i powiem, że bardzo się polubiliśmy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam go, ale zachecajaca recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam z tej linii odżywkę ze skrzypem polnym - dobrze się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. recenzja zachęca ,niestety nie miałam ;)
    zapraszam do mnie: http://regebox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale się chyba skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta recenzja może się komuś przydać.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do L.B.A ;)
    Zapraszam ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahaha, szampon jajeczny xD
    chyba się skuszę ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest niedrogi więc pewnie go użyję :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam, wiec nie mam zdania;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego szamponu. Ale z Joanny są dość dobre rzeczy, więc czemu by nie spróbować ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam właśnie kiedyś też takie coś, ale odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego szamponu,lecz stosowałam różne to tylko jest jeden jedyny elseve który jest dla moich włosow dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam szampon z tej samej linni jednak do włosów przetłuszczających się. Niestety trochę się na nim zawiodłam.. Strasznie szybko wysuszał włosy, były one poplątane..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stosowałam ten szampon. Był całkiem ok, ale niestety nie podobał mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę kupić od dawna, ale u mnie nie mogę go nigdzie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię szampony z Joanny, ale tego akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty