troszkę więcej

Dziś wyjątkowo dodaje więcej niż jedno zdjęcie, hehe ;) Cieszycie się? Chyba częściej zacznę dodawać więcej zdjęć o ile bd miała taką możliwość i wystarczająco czasu, bo strasznie długo mi się ładują,a ja jestem strasznie niecierpliwą osobą z natury . Jak Wam mijają pierwsze dni wakacji? Wyjeżdżacie gdzieś czy może pracujecie sezonowo?;)
Do ośrodka,w którym pracuje przyjechała wczoraj kolonia z Warszawy, tyyyyyyyyle dzieciaków, a raczej bachorów niewyżytych! Przepraszam za takie brzydkie słowa,ale one doprowadzają mnie do szaleństwa. Od poniedziałku do około 13 sierpnia będę do pracy miała na 6 rano i pewnie do 19 albo jeszcze dłużej ;c
Znowu nie odpowiedziałam na komentarze na ostatniej notki,ale postaram się jak najszybciej to nadrobić.

Komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz:)
    obserwuję;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Ja już we wtorek jadę do pracy i przez cały miesiąc będę musiała pilnować dzieci :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutka koszula!
    w tym roku urlop w Naszych górach:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby się praca sezonowa, ale niestety nie ma gdzie ;<
    Śliczne pierwsze zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszula. :)
    Takie dzieciaki są najgorsze, współczuję!
    Ja jestem w trakcie poszukiwania pracy, ale marne szanse są na znalezienie...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dzieciaków jest za dużo to wtedy to są bachory ;)
    śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęica, ładna koszulo-sukienka ! :)
    jej współczuję, takie bachorki potrafią byc strasznie męczoce i chalaśliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci potrafią być nieznośne :)
    A ja znów w blogosferze :D
    Może tym razem na dłużej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężką prace masz ;/.
    Ja jutro jadę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow beautiful look & photos :)
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz :)
    też nie lubie takich bachorów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :>
    Na pewno zajrzę częściej.
    Zapraszam do siebie!
    Na swoim blogu będę umieszczał swoje nagrania coverów, różnych piosenkek.

    http://adrianfrydrych.blogspot.com

    Obserwujemy? Ja już! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz ślicznie :) ja jadę na obóz

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna <3
    Genialna koszula♥
    http://www.everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są ekstra. Pewnie zawsze lepiej jest dodawać ich więcej. A co do Wakacji to jeszcze szczególnych planów nie mamy. No jak to dzieciaki poczuły wolność to muszą szaleć.

    Zapraszam Cię do siebie z okazji mojego pierwszego rozdania.

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zaczynam pracę jutro. W kancelarii notarialnej :)

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia, ja na wakacje niestety nie mam jeszcze planów.

    Zapraszam do siebie - http://mojapieknahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne fotki! Ja jeszcze nie jestem pewna moich wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haah, cierpliwości z BACHORAMI :D♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia : )
    A co do dzieciaków to powodzenia :D :*

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia:D przynajmniej masz pracę. Chciałabym przez wakacje trochę zarobić;D

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę ci, że zarabiasz :)
    zapraszam na konkurs do wygrania skin na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia! :))

    +mam pytanie jak wyśrodkowałaś tekst gadżetów? np. o mnie ten tekst? to jakiś kod :P
    odp.u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wyjeżdżam.. pracę planuję na za rok - po maturach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjecia ;D
    fajnie by wyglądał do tego zestawu zegarek który można wygrać u mnie w konkursie, zresztą nie tylko zegarek :) sama wybierasz biżuterie za 30 zł :) zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie!

    lekkiebzdury.blogspot.com
    LB wracają!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh my goodness how gorgeous are you!
    I absolutely adore your style <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwsze zdjęcie świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, dzieci bywają strasznie męczące i irytujące. Doskonale cię rozumiem. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rany, ta koszula jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam koszule w kratę :> co do zdjęć to zmieniaj rozmiar przed wrzucenim na bloga to powinno być znacznie szybciej ;) <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty