plażing

Mała zmiana planów . Miał być post o paczce, którą niedawno dostałam,jednak pojawi się on za kilka dni. Dziś chciałam napisać o wczorajszym wieczorze.Wybraliśmy się do Sarbinowa taką małą ekipą. Standardowo odwiedziłyśmy koleżankę,która tam pracuje i udałyśmy się na plażę. Nie planowałam się kąpać w morzu,ale i tak zostałam do niego wrzucona przez brata i Felę,więc tak czy siak byłam cała mokra.Na plaży siedzieliśmy jakoś do 22 ;) Uwielbiam takie wieczorne wypady nad morze rowerami.
Od lewej: Marzena,Ja,Fela,Mateusz(brat) i Karolina(siostra)
Piękny zachód słońca <3
Mam sporo zdjęć z wczoraj.A tak przy okazji, wiecie ,że wczoraj był najdłuższy dzień w roku?;)

Komentarze

  1. Rzeczywiście zachód słońca robi wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zachód słońca <3 wypady na plażę zawsze są fajne :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu ;] Fajne zdjęcia ;]
    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiemy, wiemy i widzę, że wykorzystałaś go w pełni. :)
    Zazdroszczę tak wspaniale spędzonego czasu! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!!! :) Świetny blog, obserwuję i zapraszam w wolnej chwili
    www.karciakmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo matko.ale wam zazdroszczę!!!;)
    kto by nie chciał mieszkać koło morza♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wpadniesz http://szarokolorowaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, też chciałabym móc wziąć rower i pojechać na plażę *_* !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jak pięknie ! ja również zazdroszczę tego, że morze masz na wyciągnięcie ręki... ja niestety mieszkam prawie na drugim końcu Polski ;(

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dobrą ekipą są najlepsze wypady :)
    piękny zachód słońca, kocham zachody <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciala mieszkac nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest Moc jest Plażing : * Świetne zdjęcia ♥ . Zazdroszczę CI ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę! też chcę na plaże :)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcie zachodu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja Ci zazdroszczę tej bliskości morza...

    OdpowiedzUsuń
  16. też chciałabym mieszkać niedaleko morza! śliczny zachód słońca. i zdjęcie Waszej paczki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zachód słońca, ale wschody są jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia *o*
    Jeju, też chcę nad plażę ;_;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz fajnie że tak blisko plażę macie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. tak wiem że był najdłuższy dzień w roku, ale jakoś go nie odczułam że był tym najdłuższym :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Na wakacje wybieram się nad morze. Marzy mi się taka plaża ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo nie mogę się doczekać aż pokażesz co dostałaś ;pdd

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bym sobie tak chciała pójść na plażę. Jednak ze śląska troszkę by mi ta droga zajęła haha :))

    Obserwuję (jako 189). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypady ze znajomymi zawsze są fajne, no ale na plażę pod wieczór to już w ogóle!
    Zazdroszczę morza <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojechałabym sobie nad morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze jak świetnie, a co konktetnie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale śliczny zachód słońca *o*
    nigdy nie byłam w tej miejscowości :D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. musiało być świetnie na tej plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. pozazdroscic ;) musze sie i ja wybrac nad jakies jezioro ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajniutko :) Ja zauważyłam, że im stersza jestem tym więcej obowiązków przybywa i mniej czasu na takie własnie wypady. Nie pamiętam już kiedy nad morzem byłam, a mam zaledwie 20km do niego.

    OdpowiedzUsuń
  33. http://wyimaginowanaaa.blogspot.hk/2013/07/pogoda-dopisuje.html?showComment=1373446277755#c4656351937674899507

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty