leń, leń, leń ...

Miałam wcześniej się odezwać, ale wyszło jak wyszło. W sumie miałam tyyyle czasu,żeby napisać,ale z czystego lenistwa nic mi się nie chciało prócz leżenia przez TV,a to jest bardzo dziwne w moim przypadku, bo jeszcze kilka tygodni temu nie mogłabym tak leżeć i kompletnie nic nie robić. Dzisiaj trochę matematykę ogarnęłam na jutrzejszą diagnozę, od której zależy moja ocena na koniec. Jak mi dobrze pójdzie to będę miała 4 i będę meeega szczęśliwa <3
Udało  mi się zejść z czarnego do ciemnego brązu, teraz moje włosy odpoczywają po dwóch rozjaśnianiach. Dlaczego z czarnego tak trudno zejść ...;<

Komentarze

  1. ładnie wyszly włosy :)

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ostatnio się nic nie chce xd
    ładne zdj ;3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak ja dawno telewizji nie oglądałam.. z dobre dwa miesiące!
    Powodzenia na teście z matematyki.

    Osobiście mam ombre, włosów czarnych nigdy nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze w ogóle się odezwałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie, życzę powodzenia na teście :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedzenie przed tv to coś co mogę robić godzinami. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie wiedziałam że wyglądasz jakoś inaczej ;D Ale oczywiście w pozytywnym sensie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, dostanoesz 4 ;) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj też ostatnio tylko bym leniuchowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włosy. ;D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladne masz wloski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bliżej wakacje to i leń jest ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia!! ♥ śliczne włosy! obserwuje
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też jestem ogromnym leniem :D

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czwórka z matematyki to coś pięknego <3 trzymam za ciebie kciuki <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak trudno z rudego na brąz ! ;/ Cały czas rudy prześwituje ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna jeansowa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam problem z zejściem z mega jasnego blondu na ciemny,koszmar,teraz staram się już w ogóle nie farbować;)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ja Cie nei widzę w blondzie^^

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też leń się panoszy ;)
    trzymam kciuki za czwórkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja właśnie teraz nie umiem cały czas siedzieć przed tv i komputerem. muszę zawsze gdzieś wyjść, bo mi szkoda pogody. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio spędzam masę czasu na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo a co będziesz robić ?
    Mi szkoda wakacji na tą pracę, wszyscy mówią, że nie opłaca się z nimi podpisywać umowy na dwa miesiące ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Takiej to dobrze. Tylko przed TV leży.:P

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie zaobserwujesz plose :)http://szarokolorowaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty