brak weny

Tak się zabierałam od kilku dni za napisanie notki, ale im dłużej nie pisałam ,tym bardziej nie czułam takiej potrzeby. W sumie nie za bardzo wiedziałam co napisać. Ostatnimi czasy nie mam weny ani nawet chęci na pisanie, więc pewnie posty będą pojawiać się sporadycznie,chyba że coś się zmieni i odzyskam ten zapał do pisania.

A dzisiaj robimy sobie z dziewczynami grilla i śpimy w campingu ;) I może wieczorem przejedziemy się też do Sarbinowa na promenadę rowerami . A wy macie jakieś plany n a weekend?

Komentarze

  1. Piękne zdjęcie i wianuszek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie.
    udanego grilla. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie, piękny wianuszek.
    Udanego grilla *o*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie, ja nie mam żadnych planów. Życzę udanego grila :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa grill ja też chcę!
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wianek, kiedyś potrafiłam je robić, a teraz nic nie pamiętam.. ;c
    Kurczę,też tak miałam, jak zrobiłam sobie tygodniową przerwę od bloga... nie wiedziałam o czym pisać, pisałam po prostu o życiu i o wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej też bym chciała spać w campingu *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny wianek :) Nigdy nie umiałam takiego zrobić.
    Wena wróci, an pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. warto zrobić sobie czasami przerwę w pisaniu :) dla dobra bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki brak weny jest straszny, bo korzystając z wolnego czasu chcesz coś napisać, ale nie wiesz o czym. Znam to doskonale i też tego nie lubię. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie przemęczona jesteś i dlatego nie ma weny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci w tym wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj byłam w Ustce a dzisiaj czeka mnie fizyka >o<
    Bardzo ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja będę ogarniał matmę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego grilla!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem jest ciekawa..dodam ją jakoś zapewne w czwartek,a w środę najlepsze zdjęcie wyląduje na moim drugim blogu www.fotograficzne-serce.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post!
    Zapraszam Cię do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. ale łądnie Ci w takim wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też ostatnio nie mam weny... :/
    śliczne zdjęcie! zazdroszczę tego grilla i campingu. ja niestety siedzę w domu nad książkami, bo przede mną trochę popraw ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. sama miałam długą przerwę blogowaniu, brak weny, czasu, ale całe szczęście to już przeszło i znów zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno szybko wróci Ci wena!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. a co to za kwiaty na twej łepetynie?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie <3.
    zapraszam :
    welcome-to-realityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. może w większej ilości rozdań musisz barac udział bo mi tez sie nie zawsze udaje tylko raz na kilkanaście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie piękne zdjęcia, normalnie mnie natchnęło, chociaż sama nie wiem na co.

    OdpowiedzUsuń
  26. haah^^ nie wiedziałam że to rzepak:D

    OdpowiedzUsuń
  27. oo super zdjęcie szkoda, że takiej pogody u nas nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  28. oo, to zazdroszczę! u mnie niestety jeszcze wszystko przede mną... i w tym matura z matmy -.-

    OdpowiedzUsuń
  29. może stworzymy grupę bezwenowych ? ZApraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcie. :)
    Ładnie ci w wianku. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty wyglądasz na 18, więc mi nie opowiadaj głupot :D
    Taka niewinna Beatka na tym zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyśliłam się, że to tylko tak do zdjęcia :D

      Usuń
  32. Nie mam żadnych planów ( jeszcze ) , ale zawsze coś się znajdzie :) .
    Obserwuję :) .

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmm, patrząc na to zdjęcie, czuć lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę campingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak pięknie wyglądasz! :) miałam się wybrać na zdjęcia w rzepaku ale zdążyły przekwitnąć
    nn zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcie :)
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcie :> Uwielbiam wianki!

    http://czarna-parada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię zdjęcia w rzepaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny wianek <3
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. prześliczny wianek.
    czekamy na nowe posty. <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie Ci w tym wianuszku :)
    A brak weny miewa każdy bloger ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty