truskawki&praca

Ostatnio siostra wracając z miasta kupiła truskawki . Taką miałam straszną na nie ochotę , ale i tak najlepsze są takie prosto z krzaka ! Nie wiem jak Wam , ale mi truskawki kojarzą się z wakacjami .
Teraz tyle wolnego jest,że muszę w końcu się wziąć za jakąś nową dramę . W sumie mam jedną na oku ,ale niestety jej premiera będzie dopiero w sierpniu ;c Więc musze zadowolić się jakąś inna .

Wczoraj spontaniczny wypad nad morze i nocka w campingu z dziewczynami. Jedynym minusem było to,że w nocy strasznie zimno było ;c Ale dałyśmy radę . A w sobotę najpierw na Koszalin z Felą ,a potem grill ! Dzisiaj na 9 musiałam jechać do Sarbinowa na rozmowę o prace . Wszystko jest ustalone , podpisane i załatwione , jeszcze tylko zrobić badania i pod koniec czerwca zaczynam . Cieszę się strasznie,że udało nam się z kumpelą z tą pracą .

Komentarze

  1. kocham truskawki ale niestety takie kupne są do dupy. nie wiadomo co w nich jest i wog . :C
    ;*
    oxox,Wandzik. Zapraszam do komentowania :)) ;* !

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ogrodzie już zakwitły tylko czekać na owoce. :D
    Też chciałabym tak spontanicznie pojechać nad morze. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przedwczoraj plewałam truskawki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale pięknie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała się załapać gdzieś do pracy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała zatrudnić się gdzieś ;)
    TRUSKAWKI ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki :) A gdzie będziecie pracować jeśli można wiedzieć?:)
    Obserwuje, zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam truskawki ,)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm, wypiłabym teraz taki koktajl ze świeżych truskawek :O ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku.. truskaweczki^^ jadłabym. ja też uważam, że te owoce najlepsze są prosto z krzaczka^^ Do tego te takie, które przedstawiłaś na zdjęciach są drogie. Jak ja ostatnio na rynku widziałam, to były po8/10,-.
    masakra -,-
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychota! Truskawki ♥♥♥

    Zapraszam do siebie - malinaaa99.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale smacznie wygladaja..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to gratuluję:D zdradzisz co będziesz robić?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. http://ninjabykajola.blogspot.com/

    Wejdź do niej i skomentuj lub zaobserwuj ! Blog z zdjęciami z sesji :)
    Chcę zrobić jej niespodziankę :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm... jakie apetyczne, ale racja te prosto z krzaczka najlepsze <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. truskawki ;3
    gratuluje zdobycia pracy ;>
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to gratuluję :))
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. truskawki dobre. :)
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! A truskawki mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawki zawsze pycha ; * Obserwuję ♥ .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. oja, uwielbiam truskawki, a jeszcze nie jadłam :<

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham truskawki, ale mi z latem bardziej kojarzą się maliny...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy blog na którym przeczytałam wszystko "o mnie". Dodaje do obserwowanych, proszę o rewanż i pomoc w rozkręceniu bloga.;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mam teraz ochotę na truskawki *___*
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniam ! TRUSKAWKI <3
    Świetny blog :) Obserwuje ! i zapraszam do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com :) jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, proszę :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi tez zawsze truskawki kojarzyly sie z wakacjami, wiec nie jestes sama ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam!Uwielbiam truskawki<3

    OdpowiedzUsuń
  28. TRUSKAAAAAAAAAWKI !!! <3 <3
    No i mi smaku narobiłaś ;c

    Zapraszam na nową notkę :D
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmm Truuuskawki <3
    *___*
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. też się ostatnio rzuciłam na truskawki choć i mnie nieodmiennie kojarzą się one z wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale zrobiłaś mi smaka!

    Pozdrawiam, SL.
    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry nagłówek ;)
    świetny blog, obserwujemy?
    dizajer.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne truskaweczki, wyglądają zachęcająco <3.

    OdpowiedzUsuń
  34. Truskawki kocham !!! Ale czekam na nasze polskie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty