trochę wolnego

Hej ! Doczekałam się w końcu długiego weekendu . Trochę odpoczynku od szkoły ,mam nadzieję,że zmotywuje mnie do dalszych zmagań z nauką. W tym tygodniu w miarę możliwości się ze wszystkim wyrabiałam i nawet starczało mi czasu na poczytanie książki późnym wieczorem. Powiem Wam, że z ocenami jest nawet dobrze, ale zawsze mogło być lepiej . W każdym bądź razie jestem zadowolona,bo udało mi się poprawić tą koszmarną chemie. 
Mam sporo zdjęć z powyższej 'sesji' ,więc jak na razie będę Was nimi zasypywać. Możliwe ,że w ten weekend wybiorę się z kuzynką na zdjęcia ,bo miałyśmy iść wcześniej ,ale niestety nie miałam czasu.
A co tam u Was?;) Jak przeżyliście te trzy dni ?xD

Komentarze

  1. Motywacja do nauki ta, hah. Szkoda, że jej nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę Ci tej motywacji do nauki^^ Bardzo ładne zdjęcia. Skoro masz ich więcej, to czekam na nie^^
    Pozdrawiam ;***


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Chemia... Jak ja się cieszę, że miałam ją tylko w pierwszej klasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie niebieskie oczy:) no odpoczywaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, jeśli chcesz u mnie będzie konkurs z vansami ;)
    Wpadaj http://welcome-to-realityy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekałam na ten długi weekend :)
    Super wyglądasz w tym koczku ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Chemia -.- liczyłam na trójkę a przez tą nauczycielkę będzie dwa na świadectwo końcowe. ;c
    Świetne zdjęcie, też muszę wyciągnąć koleżankę na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie fryzura- genialna:D!

    OdpowiedzUsuń
  9. zasypuj, zasypuj. Uwielbiam zdjęcia z tej sesji :D To fajnie, że udało się poprawić ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie :) czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę widoków ;D Czekam na kolejne foty z sesji ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz fajnie :) widoki na morze !
    /wpadnij do mniee :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie koszmarnie mijały te trzy dni, choć w trzeci nie poszłam do skzoły bo źle się czułam ;p. Ładne zdjecie :d.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne zdjęcie ;) zazdroszczę Ci tego morza <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :) Widać pogoda dopisała ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też mam długi weekend- można w końcu odpocząć:) dokładnie wiem co czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jakoś 2 lata temu nauczyłam się walczyć o cel pierwsze to było 100 dni bez słodyczy,które pokazało że jak się chce to się da,jednak bez żądnej aktywności fizycznej potem zaczęłam lekkie ćwiczenia ale po osiągnięciu celu odpuszczałam potem wracałam i znowu w kółko to samo przeważnie wszystko mi się nudziło,a teraz ? coś się zmieniło nie walczę z ochotą na chipsy i po prostu jak powiem sobie dziś idę biegać to muszę to zrobić bo potem moje sumienie mi powie dziś pada a miałaś iść wczoraj leniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jeansowa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak koszula super- zgadzam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam w szkole tylko przez 2 dni, bo w środę miałam mieć trzy lekcje, więc stwierdziłam, że nawet mi się tam nie chce jechać ;-;
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale bossska fryzura, idealna nad morze;D

    A biologię lubisz?;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O, to super, że chemia poprawiona! :D
    Chce więcj zdjęć, więc możesz mnie zakopać w tych z tej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. DAWAJ RESZTĘ ZDJĘĆ :D

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że w końcu trochę wolnego :D
    ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcie :))
    Gratuluję Ci tej chemii. Jeden z najgorszych przedmiotów :/ ..

    Pozdrawiam :))
    czarna-parada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba było jakoś przeżyć, na szczęscie wolne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. E tam, chemia wcale nie jest tragiczna o ile ma się dobrego nauczyciela. Osobiście uważam, że to nawet ciekawy przedmiot i przyznaję się, że lubię go. Ale cieszę się, że udało Ci się poprawić tę ocenę :)
    U mnie też ciągle jakieś testy, sprawdziany czy poprawy, ale daję radę. Generalnie tragedii nie ma i to chyba najważniejsze :)
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie przepadam za chemią. :X Te wszystkie wzory i reakcje są koszmarne. ;/
    Bardzo ładne zdjęcie. :D Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te 3 dni były najgorsze, ale całe szczęście już wolne.: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz tak delikatnie i uroczo! super;)
      obserwujemy?

      Usuń
  31. u mnie wszystko w porządku ;) chętnie bym pojechała nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę chemii, ja w tym półroczu całkowicie ją zwaliłam :/ no ale nic ;)
    śliczne zdjęcie! zasypuj nas, zasypuj nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zasypuj, chętnie pooglądam :)
    I gratuluje oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja niestety dlugiego weekendu sie nie doczekalam bo mam szkole :/

    Zapraszam na moje aukcje, pilnie potrzebuje uzbierać trochę pieniążków i jestem zmuszona sprzedać co nie co, może coś się Tobie spodoba - wszystkie aukcje od 1 zł.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9086526

    OdpowiedzUsuń
  35. sama walczę z chemią więc coś o tym wiem, i ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o kurde, ale piękna jesteś ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję, że poprawiłaś Chemię <3.

    OdpowiedzUsuń
  38. A, to dobrze, ze powiedzialas, bo bym Cie dalej wypytywala;)) Tez lubie angielski, bo chce umiec mowic po ,,innemu". Ale wolalabym sie uczyc japonskiego.

    Dzieki;)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ty ładna :d
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty