długi spacer

Wczoraj korzystając ze słonecznej pogody wybrałam się z siostrą na bardzo długi spacer i przy okazji porobiłam sporo fotek naturze . Uwielbiam fotografować przyrodę ! Potrawie kilka godzin chodzić i pstrykać zdjęcia wszystkiemu na około .
Pierwszy raz od jakiegoś dłuższego czasu posprzątałam mój pokój na błysk , ale wzięłam się za to tylko dlatego ,że zwaliłam z parapetu kwiatka i cała ziemia się z niego wysypała , więc nie miałam wyjścia i musiałam to sprzątnąć ;) Gdyby nie to, moje cztery ściany nadal stałyby w kurzu .W sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ^.- haha



Dzisiaj u mnie piękna pogoda ! Ciepło , słoneczko świeci <3

Komentarze

  1. No właśnie ja też dziś sprzątam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pogoda dzisiaj piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ani nie słonecznie ani nie pada ale i tak dziś idę na grilla ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu naokoło - rodzice niekiedy aż się ze mnie śmieją, widząc moje pomysły xd
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię robić zdjęcia w plenerze.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie beznadziejna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez przesady, do połowy pleców to wcale nie takie długie..^^ :)
    Piękne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też piękna pogoda ^.^ Cudne zdjęcie *.*
    Mojemu pokojowi też by się przydało sprzątanie. Porządne ;d

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ;)
    U mnie jest zimno ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość dziewczyn dzisiaj sprząta;D A ja już mam to z głowy;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama muszę się w końcu wziąć za sprzątanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak o to przypadek pozwolił posprzątać Ci pokój xD
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ♥

    też lubię robić takie zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dzisiaj jednak pochmurno. ;c
    śliczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna fota<3 u mnie nadal zimno- czekam na słońce z utęsknieniem:(

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie na szczęście też pogoda dopisuję, slonce laduje moje akumulatory ;)


    pozdrawiam;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam problem z współlokatorką, która nie chce sprzątać :/ W tamtym semestrze sprzątałam, teraz protestuję i jest hmm pobojowisko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dziś wybieram się na samotną wycieczkę rowerową :). Mam nadzieję, że pogoda dopisze :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie zdjęcie :) nie mogę oderwac od niego wzroku !

    OdpowiedzUsuń
  20. my to mamy życie... niezrozumiane artystki :/// xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh wow! So beautiful flowers! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty