zdjęcia przyrody

Wczoraj post się nie pojawił , bo nie chciało mi się nic pisać ani długo na internecie siedzieć , gdy na dworze taka piękna pogoda ;) Wiosna w pełni , za niedługo wszytsko nam zacznie kwitnąć i będzie jeszcze piękniej . Uwielbiam wiosnę <3 Pokaże Wam jakie ostatnio udało  mi się zrobić zdjęcia przyrody  , takie już bardziej wiosenne .


Mimo że nie mam jakiegoś tam najlepszego aparatu ani nawet lustrzanki zdjęcia mi się naprawdę podobają . Efekty mojej nudy , chodze po ogródku i pstrykam fotki ;> Narobiłam ich chyba z milion ,więc będę co jakiś czas wstawiać zdjęcia mojej natury ;) Mam nadzieje,że zdjęcia również Wam się podobają .
Trzymajcie się !;*

Zapraszam Was również na mojego Photobloga ! ;)

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc takie zdjęcia aż chce się żyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły te zamazania w tle. Moja cyfrówka tak nie umie.. Albo umie, tylko ja o tym nie wiem^^


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia wyszły naprawdę rewelacyjnie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy zobaczyłam zdjęcia '' ale musi mieć dobrą lustrzanke'' kiedy już czytam opis '' nie mam lustrzanki'' - WOW, kobieto, masz talent!
    Oczywiście, że mi się podobają <33

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. jak cudnie patrzeć na taki cud natury:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mają swój urok :3 Wstawiaj nawet i więcej <3
    Zapraszam na czwartkowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o łał a tak ostatnio szukałam na drzewach oznak życia roślin budzących się ze snu ale jakoś nic nie dostrzegałam ale jest nadzieje widząc twoje zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. są śliczne :) wyglądają jak prosto z pod lustrzanki, serioo :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez zauważyłam, że mój aparat chociaż nie lustrzanka to tez dobre zdjęcia robi tak jak twój :) a lustrzankę to sobie kupie za kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tematyka fotek bardzo "moja" - też uwielbiam pstrykać zdjęcia przyrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na zwykły aparat to zdjęcia są mistrzowskie- myślałam że są robione lustrzanką :D jak je zobaczyłam ;p.

    OdpowiedzUsuń
  13. i dostałaś te przesyłkę z efox?;p bo ja nadal nie;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie niezłe zdjęcia, mają bardzo fajny rozmaz ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia ładne. :) Też lubię pstrykać fotki przyrodzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia.:)) Właśnie szukam opcji, dzięki której będę miała tak rozmyte tło ale na złość nie mogę znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super aparat :)!! ekstra zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogladalam mialam sciagniete ale padl mi lap i nie zdarzylam zgrac na plyty :< a co do dramy napewno obejrze ja jeszcze raz kiedys <3 i napewno nie raz znajac mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcie robisz. :)

    obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Tanio i za te "kilka groszy" naprawdę warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i tak..z włoskim miałam styczność jedynie kilka lat temu,kiedy moja siostra wróciła w Włoch i była zakochana w tym języku...i dokształcała się sama,więc czasem ją przepytywałam ze słówek:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia ! <3
    pisanie-blondynki.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę śliczne są :).

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne fotki, teraz też co rusz biorę aparat i focę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne fotki, byłam przekonana, że robione lustrzanką. :)
    MASZ TALENT. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, już wchodzę na fbl ;)

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zdjęcia natury :]
    Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Łooo, to co to za model aparatu masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dobre zdjecia :)
    swietna jakosc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty