zaległe nominacje


Dzisiaj w końcu nadszedł ten czas , kiedy wzięłam się za zaległe nominacje , tyle się ich nazbierało ,że mnie to troszkę przeraziło . Mam nadzieję ,że Was nie za nudzę tym , a jeżeli tak to wybaczę , bo sama pewnie już na początku bym usnęła. Także życzę wytrwałości i miłego czytania !

Pierwsza nominacja jest od yummyapparel.blogspot.com

1. Gdyby jutra miało nie być. Co byś zrobił/a?
Szczerze nie mam pojęcia ,nigdy o tym nie myślałam ,ale bardzo bym chciała skoczyć na bandżi (nie wiem jak to się piszę xD) , zrobić sobie tatuaż … albo coś ekstremalnego xD
2. Jest ktoś kim się inspirujesz?
Nie mam jednej konkretnej osoby . Najbardziej chyba inspirują mnie inne blogerki .
3. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
To,że moge pomarudzić , wyżalić się , podzielić się swoją radością ;)
4. Twoje ulubione zdjęcie to:

5. Masz ulubionego bloga?
Jednego nie , mam kilka , które naprawdę uwielbiam czytać np.Sue, Inopportune, Ankyls
6. Czy uważasz, że telewizja to strata czasu?
Trochę tak ,bo po co leżeć na kanapie i oglądać bezsensowne programy , jak może gdzieś wyjść , albo zrobić coś bardziej kreatywnego ;)
7. Czy uważasz, że dzisiejsze pokolenie jest więźniami internetu?
Ojjj zdecydowanie tak , i to dożywotnymi .
8. Z kim masz najlepszy kontakt?
Z przyjaciółmi raczej ;)
9. Historia, którą zapamiętasz na zawsze.
Zachowam to dla siebie xD
10. Gdybyś miał/a milion dolarów. Na co byś je przeznaczył/a?
Hmm... w pierwszej kolejności wycieczka do Korei Południowej i innych krajów Azjatyckich i oczywiście kupiłabym jakiś mega zarąbisty aparat , duży dom z ogromną garderobą , pełno ciuszków xD
11. Twoje motto życiowe.
' Be yourself ! '

Nominacja od funfashion98.blogspot.com/

 Oto 7 faktów o mnie:
1. Mam 18 lat.(taka stara już jestem niestety xd)
2. Jestem kompletnym beztalenciem
3.Uwielbiam dramy koreańskie, jestem wręcz od nich uzależniona !
4.Jestem strasznym leniem .
5. Marzę o wycieczce do Korei Południowej.
6. Jestem uzależniona od czekolady .
7.Uwielbiam śpiewać , chociaż mój głos jest do bani , strasznie fałszuje i wszyscy mają mnie po dziurki w nosie xD


nominacja od assymetryczna.blogspot.com/

1.Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
To pytanie chyba już było wyżej
2. Ile czasu prowadzisz już swojego bloga?
10 kwietnia będzie roczek .
3. Twój zestaw ubrań nacodzień?
Zazwyczaj wygodny i na luzie ;P
4. Twój makijaż codzienny? Na wieczór?
 Eyeliner , tusz , korektor.
5. Ulubione ubranie z dziecinstwa?
Nie mam chyba takowego .
6. Twoja pasja? Czym się interesujesz?
Fotografia , chociaż jak na razie nie mam odpowiedniego aparatu, ale mam nadzieje,że w niedalekiej                                 przyszłości to się zmieni .
7. Ulubiony film? Serial?
PLL, Pamiętniki wampirów , Kłamliwa gra
8. Masz zwierzątko?
Tak ,papugę .
9. Opisz swój styl ubierania sie :)
Na luzie i wygodnie .
10. Ulubiony kolor i jaki kolor przeważa w Twojej szafie?
Szary i czarny chyba.
11. Ile godzin snu jest Ci potrzebne aby się wyspać? ^^
Duuuuuużo !

Śpicie już ? Mam nadzieję,że nie ,bo to jeszcze nie koniec xD

Kolejna nominacja , tym razem od lexieee13.blogspot.com/

1.Jaki jest Twój ulubiony język?
Bardzo lubię język angielski  .
2.Ulubione perfumy?
Preferuje mgiełki.
3.Co zawsze poprawia Ci nastrój?
Czekolada
4.Miasto, które chciałabyś odwiedzić?
Może być zagraniczne ? Seul <3
5.Jaki rodzaj muzyki słuchasz najczęściej?
Nie dziele muzyki na rodzaje , słucham to co mi się podoba .
6.Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
 Jest ich duuużo, np. zabawy w berka na wiosce , piwko-piwko, gra w klasy ,itp. Czasy ,kiedy nie    siedziało się 24 na dobe na komputerze .
7.Jesteś lewo- czy praworęczna?
 praworęczna
8.Ile czasu dziennie spędzasz na internecie?
2-3 godzinki , jak dla mnie to i tak dużo.
9.Jak słodycze, to jakie?
Byle czekoladowe xd
10.Ulubiony miesiąc w roku?
  lipiec
11.Jakie słowa używasz najczęściej?
  ‘masakra’ xD



1.Zakładając bloga inspirowałam się innymi blogerkami ;)
2.Pisze o swoim życiu codziennym , zainteresowaniach …
3.Tak , blogowanie zdecydowanie sprawia mi przyjemność .
4.Mam ! Sue , Ankyls, Inopportune.
5.Mam to w planach, nie lubię swojego głosu na nagraniach ^^
6.Staram się systematycznie dodawać posty .
7.W pewnym sensie tak , bo piszę z przyjemności , a nie z przymusu . Po prostu to lubię ,więc można powiedzieć ,że jest to moje hobby .
8.Zazwyczaj nie , wyjątek stanowią święta Bożego Nagrodzenia .
9.Lubię czytać posty o życiu codziennym , kosmetykach , fryzurach, zakupach itp.
10.Wygląd też jest ważny, bo jak blog jest ładny , czytelny , przejrzysty to przyjemniej i chętniej się go odwiedza ;)

Ktoś przetrwał do końca i nie zasnął ? :D




Komentarze

  1. przeczytałam do końca i muszę przyznać, że... też jestem uzależniona od czekolady

    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie przyszedł Ci link to tam była taki przycisk żeby kliknąć włąśnie jak mail nie doszedł i wtedy jeszcze raz Ci przysyłają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masakra? ja tez dosyc czesto uzywam tego slowa :P nie przepadam za czekoladą,
    Ja tez musze w koncu ogarnac te nominacje,, bo tyle ich sie nazbieralo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też króluje "masakra" hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam do końca ;)
    Ty masz już 18 lat!! W ogóle nie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha , wiem że nie wyglądam xd ale cóż poradzić ;)

      Usuń
  6. Przeczytałam też, no nie gadaj, na pewno masz jakiś ukryty talent, każdy ma <3
    Nie wyglądasz na 18 lat, haha :3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to co koleżanki u góry :D nie wyglądasz na 18 lat!! :D
    racja, wygląd (moim zdaniem) jest baaaardzo ważny :D kiedy widzę, że blog jest nie przejrzysty to odechciewa mi się czytać posta ;/

    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm fajne odpowiedzi :) Kilka rzeczy nawet nas łączy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam, czytam i praktycznie wszystko wiem ;p
    Czy ktoś mi w końcu wytłumaczy co to za zabawa piwko, piwko :D :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się spotkamy w maju (chociaż mam nadzieję ,że może jakimś cudem wcześniej)to Ci wytłumacze,o ile do tej pory nie zapomne xD

      Usuń
  10. hehe dziękuje, małe pocieszenie nie powiem! :D

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. skromnie musze powiedzieć ,ze cieszę sie ,że na interii nominacje mają koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe odpowiedzi...
    ja mam takie zaległości, że szok...
    też muszę odpisać na nominację niby tylko 2 ale nie mam nawet na to czasu...
    aż wstyd...;/

    OdpowiedzUsuń
  13. a sprawdzałaś w spamie? :)
    Może jeszcze przyjdzie :) a jak nie to spróbuj jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi :) Gratuluję tylu nominacji :)
    Powiem ci szczerze, że przestraszyłaś mnie tym komentarzem :( A jak mi też utnie rzęsy? :O
    Buziaki, ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka rzeczy mamy podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się co do telewizji, do tego zabiera kreatywne i samodzielne myślenie, lol xD
    No ;D Fajny blog, i like it :))


    http://justallme-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie wyglądam na 18, które już prawie mam :D
    A ta ostatnia nominacja, to od kogo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Ronnie , przy najmniej tak jest napisane w tle na obrazku z pytaniami ;>

      Usuń
  18. ja nie śpie ;d

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dramy koreańskie są świetne to prawda! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że wszystko w jednej notce ;) wiele można się dowiedzieć..

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wszystko ujęte ! dużo ciekawych informacji na Twój temat !

    OdpowiedzUsuń
  22. wow sie napracowalas..! :)
    7 faktow.. tez jestem beztalenciem..:D

    OdpowiedzUsuń
  23. masakryczna masakra :D ja tak mówię jak sobie popiję krystalicznej wody xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah, mi także śpiewanie sprawia swego rodzaju przyjemność, ale niestety jestem w tej dziedzinie kompletnym beztalenciem :P
    Przeczytałam całość i przyznam, że miło było poznać tyle rzeczy o Tobie :) Ogółem nominacje są świetnym sposobem na dokładniejsze zapoznanie się ze znajomymi blogerami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty