w-w-weekend !

Heej ! ;) Wczoraj praktyki skończyłam o 12.30 . Pani pokojowa wypuściła mnie troszkę wcześniej , bo okropnie padało ,a ja musiałam dojechać autobusem na dworzec ,a później jeszcze busem do domu (busy do mnie pod są co dwie godziny). Wieczorem obejrzałam sobie film " Szybcy i wściekli 5 " .Uwielbiam takie filmy o szybkich samochodach , wyścigach i uwielbiam Vina Diesela . To troszke dziwne , bo jestem dziewczyną i lubie takie filmy ^.-
Dziś mam dobry humor i mam nadzieje ,że nikt go nie popsuje . Jest weekend ,więc odpczne od praktyk i od wszytskiego . Pogoda w miare możliwości ładna . Słonko świeci , tylko jakieś ciemne chmury się idą w strone morza . Wczoraj praktycznie cały dzień padało ;c


























Do napisania ! Trzymajcie się kochani ;*

Komentarze

  1. No, ja jakoś nie przepadam za filmami akcji, wolę dramaty, komedię :)

    No i także życzę miłego weekendu!

    Pozdrawiam SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też niestety wczoraj prawie cały czas padało ; c

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez lało.. dzisiaj pada :-(
    Fajne zdjęcie^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wczoraj padało ;)
    Świetne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też deszcz, ale lepsze to nić śnieg . :D Też lubię oglądać filmy samochodowe. Nie przejmuj się nie jesteś sama. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubie takie filmy, czasem sa lepsze od romansów.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh u mnie również ciągle ten deszcz i deszcz aczkolwiek lepsze to niż śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie zdjęcie. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To w cale nie jest dziwne, że oglądasz takie filmy.
    Zapraszam do mnie
    Obserwuję, wpadnij do mnie
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się cieszę z tego desczu,bo uważam,ze to był wiosenny deszczyk.Ja też lubię takie filmy :)

    Może masz ochotę na wzajemną obserwację?
    Jeśli mnie zaobserwujesz,ja zrobię to samo:)

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też wczoraj strasznie padało, a dziś też pogoda- nienajlepsza...
    Świetne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie jest piękna pogoda <3

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie dziś co 20 minut leje i za chwile słonce świeci i tak ciągle. masakra:D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też coś popaduje ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. To dobrze, że wypuściła Cię wcześniej. :))
    Ja musiałam siedzieć w szkole do 15.20 w dodatku padało i w korku stałam z godzinę ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie :)



    +dziękuje Ci , ze wchodzisz do mnie na bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego myslisz, że dziwne, to jest, że lubisz takie filmy. Ja też je lubię akcja, szybkość i do przodu:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę obejrzeć Szybcy i wściekli!;D

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie dziś padało, ale już się wypogodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcie! :)
    Ja także odpocznę w weekend ;)

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na jakiś słoneczny tydzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja rowniez uwielbiam wszystkie czesci szybkich i wscieklych..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. moim zdaniem to nie jest dziwne, sporo dziewczyn lubi takie filmy

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi takie filmy się nie podobają, więc dla mnie to dziwne, haha :D
    śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. w tumblrze chodzi w sumie o to, żeby mieć tam te swoje obrazki, można dawać serduszka jako " lubie to " czy coś takiego do obrazków innych .. można tam dodawać posty .. według mnie ciekawe, ale trudne do ogarnięcia bo jest PEEEEEEEEŁNO opcji po angielsku :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty