The Lying Game


Hej ! Z racji , że miałam dziś wolne pospałam sobie troszkę dłużej niż zwykle ,ale mimo  to i tak ciężko mi było wstać . Później byłam z mamą kupić jabłka , trochę się przewietrzyłam  i zmarzłam przy okazji  . A teraz oglądam eske tv i leci piosenka Taylor Swift ` I knew you were trouble ` . Lubie tą piosenkę , jak i inne jej . Ta jednak jest taka najmniej country ;>


Ściągnęłam sobie cały sezon `The Lying Game` i trochę drugiego , więc jak na razie mam co oglądać .Znacie ten serial ? Jeszcze dziś chyba nowy odcinek Pamiętników Wampirów , więc nie będę narzekać na nudę. Przedwczoraj oglądałam `Całkiem zabawna historia ` i muszę powiedzieć ,że bardzo fajny film i zdecydowanie nie jest to zabawna historia .

Komentarze

  1. Za Taylor, co prawda, nie przepadam, ale zgadzam się co do filmu :)Ma fajny przekaz i z tego, co pamiętam, nawet się na nim popłakałam... ale ja to zawsze ryczę na filmach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice photo & post!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz posłuchać Taylor jej najnowszą piosenkę 22, to zapraszam. Leci chyba trzecia, czy czwarta u mnie. można sobie przewinąć, jak nie chcesz czekać, gdy się poprzednie skończą^^
    zazdroszczę, że miałaś dziś wolne. ja jutro muszę iść do szkoły ;-(
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słsyzałam tą piosenke jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię :)) Slicznie wygladasz ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ściągasz sezony ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam teraz ochotę obejrzeć ten film :D Śliczne zdjęcie ;*
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego serialu niestety. Czekam na nowy odc chirurgów ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, dzisiaj nie ma nowego odcinka. Będzie za 2 tygodnie D:

    OdpowiedzUsuń
  11. Taylor lubię ;)
    Muszę zobaczyć ten serial co napisałaś;)
    i pamiętniki wampirów będą w następnym tygodni niestety.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie szczęściara a ja musiała wstawać 0 6 ;cc

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam oba seriale i jestem z nimi na bierząco

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądałam :)
    śliczne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wziąć się za oglądanie Pamiętników Wampirów. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od tej piosenki nie mogę się uwolnić od ferii zimowych, jest non stop w moich głośnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego serialu :D A "Pamiętniki Wampirów" przestałam oglądać, bo Elena mnie wkurza. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam serialu ale o nim słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to zdjęcie ;) Ale masz się dobrze, że miałaś wolnee :D
    Lubię tą piosenkę :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. tez podoba mi sie ta piosenka..:)
    bardzo ladne zdjecie..:D

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz kwitnąco w tej zimie;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam tą piosenkę ^^ Śliczne zdjęcieee... Jesteś bardzo fotogeniczna *.* Zazdroszczę :)

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z osobami wyżej- zdjęcie pierwsza klasa!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdj *______________*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem nowa Taylor Swift jest lepsza!!!!!
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylor ma nową piosenkę "22". Jest suuper! Polecam :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog ^^
    zapraszam http://plaapcio.blogspot.com/
    obserwujemy? odp. u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. o, super :) dzięki za informację.
    to trzeba lecieć po nowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje koleżanki również chwalą tą piosenkę:) W sumie to sama muszę przyznać że mi się podoba :D
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcie, tylko szkoda, że nie ma na nim uśmiechu ;)

    OBSERWUJĘ

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w oglądaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie znam tego serialu...
    ostatnio to nie mam czasu na to żeby cokolwiek obejrzeć, a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Really love how unusual and stylish this look is - amazing!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty