The First Time

Dziś mamy taką piękną pogodę wiosenną ! Świeci słonko , jest ciepło . Zaraz wyjdę może jakieś zdjęcia porobić , bo nie wiadomo jak długo taka pogoda się utrzyma ;>

Tak jak obiecałam dziś będzie post 'filmowy' . Wczoraj wieczorem , a raczej już w nocy (około 1:30) oglądałam film ' The First Time '. Historia dwójki uczniów liceum, Dave'a (Dylan O'Brien) i Aubrey (Britt Robertson). Dave jest uczniem ostatniego roku, który spędza większość czasu myśląc o dziewczynie której nie może mieć. Aubrey z kolei, to dziewczyna z artystycznymi aspiracjami, której własny chłopak nie rozumie. Ta dwójka nastolatków spotka się pewnego wieczoru na imprezie. Przypadkowa rozmowa przeradza się w sympatię, która podczas weekendu rozwija się, pozwalając obu bohaterom odkryć coś zupełnie dla nich nowego. Film baardzo mi przypadł do gustu , bo osobiście uwielbiam filmy młodzieżowe , opowiadające o szkole , miłości nastolatków , problemach z tym związanych . Oglądając go wczoraj nie miałam pojęcia ,że gra tam Britt Robertson , którą bardzo lubię . Ci ,którzy oglądali serial 'Secret Circle' znają ją jako Cassie .
Wszystkim kino-maniakom i nie tylko im , lecz wszystkim innym mogę polecić owy film . Jak dla mnie jest on warty obejrzenia .


A dzisiaj może obejrzę `Całkiem zabawna historia ` . Znowu podczas przeglądania blogów ,natknęłam się na niego.Gra tam Emma Roberts ,więc po prostu muszę go obejrzeć ;> Moja lista filmów do obejrzenia z każdym dniem robi się coraz dłuższa ... A Wy znacie jakieś filmy tego typu ? 

Komentarze

  1. haha dobrze ze obejrzalas :P mowilam, ze warto:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film jest genialny, polecam :)
    i oby ta pogoda utrzymała się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. filmów nie mam niestety do polecania, ale zamierzam obserwować twój blog, zapraszam także na mój początkujący :

    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam tego filmu, ale może się skuszę w jakiś ponury wieczór:P
    pozdrawiam i zapraszam www.keeplucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ja bym sobie dziś chciała zrobić taki "dzień filmowy", albo wgl coś porobić. Ale niestety muszę nauczyć się na jutra wzorów na fizykę *których jest 35*

    Słyszałam, że współpracujesz z sklepem efoxcity. To prawda? Jeśli tak, to mogłabyś mi powiedzieć jaka jest jakość ich ubranek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka przede wszystkim są dobrej jakości i odpowiadają cenie ;> a poza tym są śliczne nie tylko na zdjęciu ;)

      Usuń
  6. Wspaniała recenzja. Ja również uwielbiam tego typu filmy. Mozę obejrzę, ale nie dzisiaj^^
    U mnie tez piękna pogoda^^ W końcu.
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam niestety filmu. Ogólnie nie lubię oglądać filmów sama- szybko się nudzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego, ale ciekawie wygląda :)

    Cześć :)
    Zapraszam Cię do zabawy Top 5 organizowanego przez mojego bloga. To akcja, przy okazji której będziecie mogli lepiej nas poznać, nasze zainteresowania i marzenia. Pierwszy temat brzmi: "Pięć rzeczy, bez których nie wychodzisz z domu."
    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/2013/04/nowosc-na-blogu-top5.html#comment-form
    Daj znać, czy opublikujesz notkę z tą nominacją :)
    Zapraszam serdecznie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam go, ale może się na niego skuszę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. musze oglądnąć go w takim razie :D moja lista jest bardzo długa niestety brak czasu na oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam dużo pozytywnych opinii o tym filmie, ale jeszcze się do niego nie przekonałam. Postaram się go obejrzeć w ten weekend.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat tego filmu nie oglądałam ;D, chętnie zobaczę.
    Obserwuję ;D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam,ale jutro obejrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu się za niego zabieram. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie oglądalam oo ;c Ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam ale chyba czas obejrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  17. też widziałąm ten wisiorek o którym mówiłaś:D ja wybrałam taką kolię vintagę:http://www.efoxcity.com/euro-style-vintage-hollow-out-petals-fake-neck-necklace-atsp46382.html i czekam na nią z zapartym dechem:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglądałam ale chyba musze obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to już wiem , co sobie obejrzę w piątek wieczorem ! Dzięki za notkę o filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam , ale obejrzę.; )
    Oglądnij : " Ósmiklasiści nie płaczą " : *
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam Cię na konkurs :
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    I mam pytanie na czym polega Twoja współpraca z foxcity?
    Wysłali Ci biżuterię czy ubrania?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To już wiem, co niebawem /czytaj w maju :D/ znajdzie się u mnie na pendrive ;-)
    Amica ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. the first time ! Świetny film ! Godny polecenia ;))
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie oglądałam nigdy tego filmu jak znajdę czas hehe:) to może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba mamy podobny gust filmowy ;p, też lubię takie filmy młodziezowe o skzole itp i jak narazie nie poznałam nikogo kto oglądał The Secret Circle :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty