szaleństwo pogodowe

Kolejny dzień praktyk zleciał w miarę szybko i dobrze . Nie było tak źle jak myślałam ,że będzie . Dziś miałam na 10 , a jutro mam na 14 ! Czyli jest nadzieja,że się wyśpię . Podejrzewam ,że do końca tygodnia tak będę miała z czego się niezmiernie cieszę ^.-

Dziś znów jakieś szaleństwo pogodowe . Rano padał śnieg ,a od południa świeci słońce i jest tak cieplutko ,że spokojnie może ubrać lekką wiosenną kurteczkę . A po śniegu nie ma już śladu .
























Zaraz może obejrzę sobie jakiś film , bo i tak nie mam żadnych lekcji przez cały miesiąc . Raaaaj po prostu !

Komentarze

  1. U mnie przez cały dzień świeci słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie cały dzień słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też słonecznie :) Interesujący blog.
    Może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zapominam dać Karolinie tą książkę dla Ciebie.
    Weź mi przypomnij :*

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest śnieg:( swietna kurtka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się te szaleństwo podoba^^ U mnie nie padał śnieg, ale jest ładnie^^ fajne zdjęcia ;*
    pozdrawiam


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu śliczne zdjęcie :* i jakoś tak wiosennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jeszcze śniegu troche jest :C

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze śnieg jest ale mało ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie od rana słoneczko świeciło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wole koreańskie,ale ze względu na Erikę Sawajiri obejrzałam. :)
    A Lee Min Ho jak widać to mój ukochany aktor <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, też bym chciała chodzić do szkoły na tak późną godzinę!

    OdpowiedzUsuń
  13. oby tylko oglądanie filmów nie zajęło czasu na naukę haha tak każdy ma ten zapał -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety śnieg jeszcze jest, ale topnieje a temperatura powietrza też pozwala chodzić już w wiosennych wiatrówkach. Masz przeogromne szczęście, że możesz się wyspać. Tak bym chciała iść na 10, a co dopiero 14!! Mi poniedziałek także zleciał całkiem, całkiem. Na pewno można powiedzieć, że wyjątkowo szybko. Śliczne zdjęcie, wygląd, a post bardzo ciekawy, choć krótki. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.



    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez ciagle zmienna pogoda -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. w środę będziesz miała ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też takie szaleństwo z pogodą ;/ Ładna fotka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też bym chciała takie praktyki : )

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie ma już od tygodnia śniegu i wszyscy chodzą w bluzach. Wiosna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje czarniutkie włosy i ramoneskę <3
    Obserwuję Cię rzecz jasna i zapraszam do mnie:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ech wiosna :D cieplejszy świat:D

    OdpowiedzUsuń
  22. a długie masz rzęsiska swe naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  23. ramoneska jest wspaniała;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć Króliczą świnkę w domu <3 miałabym z kim spać:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczną masz tą kurtkę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie niestety śmniegj eszcze jest :<

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka jest boska :33

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie już śniegu nie ma,coraz cieplej.
    Śliczne zdjęcie ^^
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. akurat u mnie jest już raczej wiosennie ok 10c, słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ramoneska! <3 Ile bym za taką dała.. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna kurtka. Genialny blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam ochotę na film a nie wiem jaki ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. w moim mieście nadal widnieją resztki śniegu, natomiast jeśli chodzi o pogodę raczej nie jestem do niej zbyt ufnie nastawiona. Czuje,że niebawem znów stanie się na chwile humorzasta. Dlatego jeszcze nie zdejmuje zimowego płaszcza.

    Drogi Blogerze!Serdecznie zapraszam Cię do przeczytana pierwszych fragmentów powieści, która przeniesie Cię do innego świata. NIE JEST TO KOLEJNE OPOWIADANIE INTERNETOWE! Są to fragmenty powieści autorstwa anonimowej autorki, która dąży do spełnienia marzeń. Zachęcam i dziękuje za razem za poświęcenie choć chwili na odkrycie tego, co mam Ci do pokazania. Z góry dziękuje też a opublikowanie tego komentarza i zagoszczenie u mnie na www.misterna-rozgrywka.blogspot.com. Serdeczne pozdrowienia !

    Nielegalna Autorka

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie musisz od razu o 17 przyjść. Czat będzie też potem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oooo. To późno. Ja na 18 powinnam być w domu, ale "mój kochany busik" nie przyjechał -.-"

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę! Też bym tak chciała! *.*
    Śliczny kolor włosków! I kurtka! <33 :D

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie gdzieniegdzie jescze śnieg leży, ale bardzo mało. u mnie niestety od dwóch dni deszcz pada. -,-
    Ładne zdjęcie. :0
    Dziękuję za zgłoszenie się w moim rozdaniu. ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty