Sun-Day

Sobotni wieczór minął mi nico aktywniej niż się spodziewałam . Byłam z Felą na spacerku , a później poszłyśmy do niej na herbatkę . Nie wiem jak u Was , ale u mnie wiosna coraz bliżej ! Wczoraj ładnie słonko świeciło i było nawet ciepło , dziś widzę ,że pogoda podobna ^.-

Biorę udział w konkursie KLIK . Mam nadzieję,że mi się poszczęści , bo nagroda jest bombowa ! Jest nią dowolna rzecz o wartości 30$ ze sklepu Ahaishopping . Z uwagi na to ,że bardzo chciałabym wygrać nie życzę Wam powodzenia , wybaczcie ;P




Komentarze

  1. Boshe ! Ta kurtka ! ♥ . Śliczne zdjęcie .
    No u mnie nadal śnieg - . <
    Pozdrawiam ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka, ćwieki ,,, super. bardzo mi się podoba klimat zdjęcia. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie.
    Ja jak wstałam dziś rano to przez rolety przebijało się słońce i temperatura wynosi 7 stopni.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie niestety wiosny nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie również coraz cieplej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kurtka :))
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. very very nice my dear!!!:)
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do VERSATILE BLOGGER AWARDS. Więcej szczegółów na moim blogu. Servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. coś Ty.. u mnie dzisiaj cały czas słońce! cały czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne zdjęcie...
    taki powiem wiosny:)

    ramoneska mega:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej post jest świetny tak jak ty, uwielbiam twojego bloga, subskrybuje cb i bardzo ale to bardzo chciała bym abyś weszła na mojego bloga i mnie zaobserwowała, to by było spełnienie moich marzeń!!!!!!!!!11 błabam cię zaobserwuj mojego bloga!!! błagam!!!! kolorowa1233.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcie !
    powodzenia ! :D
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w konkursie :)

    świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie już wiosna, jest bardzo ciepło. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. za to ja życzę Ci powodzenia! ;) +super zdjęcie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dzisiaj również ładna pogoda, aż chce się spacerować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie niczym z jakiegoś filmu Beato ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcie.
    u mnie też wiosenna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ramoneska ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest strasznie dużo śniegu, i już czuję że do maja nie stopnieje. I to właśnie wada mieszkania w górach -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :) świetna ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Sobota też była aktywna ;) Powodzenia w konkursie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie ładne zdj ;3 i świetna ramoneska ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz cudowną kurtkę! i czapkę! *.*
    u mnie też słońce - w końcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w konkursie!:)
    Ja w nim akurat nie biorę udziału, dlatego zyczę szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty