Roczek !

Wczoraj kompletnie nie miałam czasu na napisanie notki gdyż w domu byłam chwile przed 19 , zjadłam coś , odpoczęłam chwile , przebrałam się i zaraz poszłam z siostrą biegać .Biegamy chyba już od niedzieli , zobaczymy jak długo wytrzymamy . Jak wróciłyśmy nie chciałojuż mi się włączać laptopa .
Dzisiaj natomiast wróciłam o 14.30 . Na praktykach miałam sprzątanie z panią pokojową . Bardzo sympatycznia i miła pani .A jutro mam na 7  , a busika mam o 6 ;c więc szykuje się pobudka o 5 .

A co do dzisiejszego dnia to równiutko rok temu dodałam pierwszą notka . Szczerze zapomniałam ,że to już dziś . Z braku czasu wypadło mi z głowy i przez to nic specjalego nie przygotowałam . Na następną rocznice się postaram coś wymyślić ^.-

























A teraz zmykam , bo jestem straznie padnięta dzisiejszym dniem ;c 3majcie się !;*

Komentarze

  1. Wow.. To już rok? No to szczerze gratuluję. mój roczek będzie równo 15 czerwca^^
    Śliczne zdjęcia. Masz ładny kolor oczu^^ Życzę, żebyś jak najdłużej biegała. dasz rade. ja czekam ,aż u mnie zaświeci słońce. Bo jak na razie, to nie ma śniegu, co mnie cieszy, ale widok słoneczka byłby bardziej motywujący.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roku bloga! :D
    Pisz go jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjjjj kochaaana oczywiście ,że się uczę, ciągle z matematyki ;x no i setki innych przedmiotów ;x


    Drugie zdjęcie- LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji rocznicy na blogu!!!
    Ja też biegam, ale na siłowni i nie codziennie, bo pracuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. zatem kolejnego roczku życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy Birthday to your blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh rok jak ładnie to brzmi..
    Ja jutro mam basen na 7:10!!! Więc muszę wstać przed szóstą.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj jak ja znam ten ból, ja we wtorki mam łacinę o 7.30 i to wstawanie o 5-6 mnie dobija ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Roczku. Mój ma pół roku.; D
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Chciałabym dotrwać do tylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję roku, ja to jeszcze świeżak w porównaniu do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. rok to kupa czasu:)) oby było ich więcje!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje roku! ;))'

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy :D
    Gratuluję roczku :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :P
    Ładne zdjęcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie zdjęcia! <3
    Gratuluję! ;*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też mi się spodobały te kapciochy <3 :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje i zycze wytrwalosci.! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę praktyk, możesz odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello from germany! would you follow each other via GFC and Bloglovin? Wait for you response or follow me and i'll follow you back ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty