Pocztówki !

Cześć ! Co tam u Was słychać ? U mnie bardzo dobrze , pogoda dopisuje , jest ciepło ,słoneczko świeci ;) Z rana,czyli o 11 pojechałam z Felą do Koszalina , poszłyśmy też na cmentarz . W domu byłam przed 15 ,a wieczorem rowerkiem nad morze z siostra się wybieram !
Wczoraj ,gdy wróciłam z praktyk czekała na mnie paczka i pocztówki ! O paczce napisze jutro ,dziś tylko o pocztówkach. Więc dostałam je od Kasi , jedna pocztówka z Iławy , druga z Torunia . Dziękuje Ci kochana  <3
Znowu mam problem z ładowaniem zdjęć , za każdym razem muszę zmniejszać rozmiar zdjęcia ;c

Komentarze

  1. Pocztówki *>*

    ronni-bloog.blogspot.com zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. To było dobre, "z rana czyli o 11" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też zbieram pocztówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na to co w paczuszce ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcjonuje pocztówki :)

    +wpadaj do mnie : 3

    OdpowiedzUsuń
  6. też zbieram pocztówki:)
    fajnie tu, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej , tylko podaj link do bloga , bo nie mogę wejść ;D

      Usuń
  7. słyszałam, że Toruń bo bardzo fajne miasto, myślę, że kiedyś tam zagoszczę, choćby na moment:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są. :)) Lubię jak na biurku po powrocie ze szkoły leżą przesyłki do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne te pocztówki! :)
    zapraszam do siebie http://druuuuuuugs.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam chyba gorszy problem xd nie mogę zrobić ostrego zdjęcia bo ręcę mi się trzęsą hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej... jak świetnie :D lubię pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz :)
    ja też zawsze muszę zmniejszać, jak jest ich dużo to szlak mnie trafia haha :P

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pocztówki - zebrała mi się niezła kolekcja ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne pocztówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nad morze? szczęściara, ja nad morze mam 8 godzin....

    fajne pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. TORUŃ <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo, tylko kochać to nasze słoneczko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Toruń haha mieszkam niedaleko ;p.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pocztówki. ;) Czekam na kolejny post z opisem paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne pocztówki. ;) jestem bardzo ciekawa paczuszki. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo pocztówki, pamiętam jak jeszcze kiedyś tyle się ich wysyłało. Teraz już niestety tak często ludzie tego nie robią:c Fajnie by tak było dostać czasem list/kartkę od kogoś, to sprawia taką radość. Tak więc zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie byłam w Toruniu, choć wybieram się od lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty