paczuszka - niespodzianka

Dziś post o paczce ,którą dostałam w piątek . Taka miła niespodzianka od znajomej z Korei Południowej.
W paczce znajdowały się naklejki , kilka kartek, list i teraz najlepsze .... mapa świata z punktu widzenia Koreańczyków . Jest tak jakby odwrócona , tylko Ameryki są w tym samym miejscu ,co my je postrzegamy ;)
W centrum jest Azja ,a na samiutkim wschodzie jest Europa ;) Planowałam dodać osobne zdjęcie mapy ,ale z racji ,że jest ona ogromna ,nie udało mi się jej całej objąć , więc zdjęcia nie mam . Mam zamiar powiesić ją na ścianę , może wtedy uda mi się zrobić zdjęcie całej mapy.



























Wkońcu udało mi się założyć konto na bloglovin , miałam z tym problem , bo e-mail mi przez kilka dni nie przychodził .  Gadżet znajduje się również na lewym pasku bocznym pod informacjami o mnie .Więc zapraszam Was do obserwowania , wystarczy kliknąć `follow`;)



Komentarze

  1. Love it!
    Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ! Zazdroszczę takiej znajomej i takiej paczki ; )

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie mieć taką listowną koleżankę <3 Naklejki z kociakami są super :D
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :] Koniecznie pokaż mapę :D
    Te naklejki urocze <3
    pretty-and-colour.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ogarniasz bloglovin?
    ja sobie założyłam tam przed chwilą konto, importowałam znajomych i nie wiem co dalej. mogłabyś mi to jakoś wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób koniecznie zdjęcie mapki jak zawiśnie :D
    super niespodzianka pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie chcialabym ja zobaczyc..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta mapa musi być fajna. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też właśnie e mail nie przychodzi i nie wiem co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog!!
    będę wpadać częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello! nice to meet you! I like the style of your blog! I invite you to stop by mine and follow me if you like. I hope u soon! A big and fashion kiss honey!!! Xx c.o.c.o.

    L O O K I N G F O R T H E S T Y L E

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy dostalas ;d nie moge sie doczekac az dodasz te zdjecie mapy ;3 jestem naprawde zainteresowana jak ona wyglada, szkda ze znajoma nie wyslala ci takiej malej papierowej figurki Gangnam style, bylo by smiesznie ;D Fajny blog !!!
    Zapraszam framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak chcesz/mozesz to pokomentuj czy pozadawaj pytania !!!! Byla bym ci ogromnie wdzieczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta mapa może być ciekawa.:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na zdjęcie mapy. Jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na zdjęcia! :3

    +wpadaj ! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie to nie za dobrze koleżanko :D?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ta paczka!! Czekam na zdjęcia mapy ;) JA dostaje paczki od kuzynki czasami z Chin ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥\
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  19. ^_^ haha I'm so happy that you like them!! <3<3
    I can't speak Polish, so I can't understant your blog
    but I know you do like them =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa notka .
    Obserwuję , liczę na to samo ♥
    WIktoriaa-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa zawartość! :)
    Chciałabym zobaczyć taką mapę ^^

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty