majówka

Dziś skończyłam praktyki i zaczynam długi weekend majowy , bo aż do 13 maja ! ;) Planów jako takich konkretnych jeszcze nie mam . A Wy macie już jakieś pany ? ;P
Niedawno skończyłam czytać `Drugie życie Bree Tunner `. Bardzo fajna książka nawiązująca do `Zaćmienia`Stephenie Meyer, szczerze myślałam ,że będzie gorsza , ale jak się okazało taka nie była . Nie mając nic ciekawego do czytania wzięłam się po raz drugi za `Midnight Sun` ,czyli Zmierzch oczami Edwarda.Jest tylko 12 rozdziałów , czyli nie ma całej książki ;c Czytam ją na internecie, bo książka nie została wydana . Trochę nie wygodnie i oczy bolą od monitora. Czytaliście ?

Okładki nie są oryginalne , lecz zrobione przez fanów ;) Jest ich pełno , ale te dwie najbardziej mi przypasowały i wg mnie najlepiej pasują do owej książki .

Komentarze

  1. mój weekend majowy zaczyna się od jutrzejszego popołudnia i mam go do 10 maja ;D plany jakieś tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam, ale może przeczytam.

    ja jeszcze planów na majówkę nie mam, wszystko wyjdzie spontanicznie heh

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze ich nie czytałam ;o

    +zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. milego czytania ;) ja czytac nie lubie

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow^^ aż do 13.. no to korzystaj jak najlepiej^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze 1 dzień w szkole i majowka <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie muszę się wziąć do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. O to masz faktycznie konkretny długi weekend - ja nieco mniej 9 dni, ale i tak dość sporo.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. plany masz tylko o tym nie wiesz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam żadnej z nich- polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam jeszcze tych książek ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jadę na dziłkię do dziadków. Super bloog. Obserwuję. Zapraszam do mnie http://of-life-ficza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam :D generalnie oprócz lektur nic nie czytam:DD

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm nie czytałam, w sumie nawet nie słyszałam o takiej książce. ;) ale to jest całkiem dobry pomysł autorki. ;) ja również życzę udanej majówki. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. także więc życzę udanej majówki! :*

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet o tym nie słyszałam o.O A to napisała pani Mayer czy fani? Zaintrygowałaś mnie :)
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O nawet nie wiedziałam, że takie coś jest. :D Muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. nadal czekam na ten wisorek z efoxka i nadal nic nie ma:D a już miesiąc powoli mija;p

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas po majowce zaczynają praktyki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że takie książki istnieją, tym bardziej niewydane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. takie tajemnicze te okładki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Książek nie czytałam, ale wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty