warsztaty

Dość długo mnie tu nie było , ale znów wyszło tak ,że nie miałam wystarczająco czasu na napisanie notki . Ciężki tydzień , na szczęście dziś już środa , a mówi się ` środa minie tydzień zginie ` ,więc jest dobrze ;) Dzisiaj tez miałam nie pisać ,bo dość ,że ledwo żyje to jeszcze muszę się uczyć na kartkówke z PP .
Dzisiaj z klasą byliśmy na warsztatch w hotelach (z racji ,że chodzę na hotelarstwo ) w Kołobrzegu `Marine Hotel` (5 gwiazdkowy) i Dźwirzynie w hotelu `Senator` (4 gwiazdkowy). Jestem taka padnięta , ledwo żyje i nóg w ogólne nie czuje , praktycznie cały dzień na nogach . Ogólnie było bardzo fajnie , dużo chodzenia i zwidzania , mam mnóstwo zdjęć ;)



Marine Hotel , podobał mi się najbardziej ,mimo że z zawnątrz nie wygląda oszałamiająco ;)
3majcię się ciepło :*

Komentarze

  1. ale super :) Może też pomyśle o hotelarstwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, hotelarstwo- fajna sprawa;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, praktycznie cały przeszklony o-o
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie 5 gwiazdek - a z zewnątrz to tak słabo wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hotel prezentuje się całkiem fajnie, lubię takie przeszklone budowle. Jest ogromny, pewnie jest też w nim sporo pracy, bo gwiazdkową renomę trzeba utrzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To widzę że fajnie spędziłaś dzień:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Dzień ; )
    Pozdrawiam i zapraszam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. My lecimy do KG jakoś chyba 27 marca , a 20 mam próbne egzaminy zawodowe ;ooo zgrozo xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hotelarstwo to bardzo ciekawy kierunek. Przynajmniej z tego co mi się wydaje. Co tu powiedzieć? Kolejny blog i kolejna dziewczyna pełna pasji i energii. Właśnie to mi się podoba! Nagłówek śliczny. Nie wiem czy nowy, ale bardzo mi się podoba i widzę go po raz pierwszy. Blogerka śliczna, z pasją. Blog to wielki sukces.
    Mogę Ci tylko życzyć powodzenia i czekać z utęsknieniem na kolejny post.
    Zapraszam także do siebie. Może w wolnej chwili wstąpisz w moje skromne progi..?


    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci tego hotelarstwa:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kierunek całkiem fajny ale nie dla mnie :D

    P.S Wiesz, że zginiesz z moich rąk prawda ? Sądzę, że wiesz też czemu♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, jak bylam nad morzem, przejeżdzałam kolo tego hotelu, naprawde robi wrazenie ;)

    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog:) Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. HAH dokładnie po środzie czas szybko leci ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam cię do The Versatile Blogger Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post ; ) i kierunek ; p

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry post :)
    obserwujemy może ?
    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. o to fajnie mieliscie :) My narazie tylko jeden hotel bylismy zwiedzic i niedlugo idziemy drugi^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post :)
    Też myślę o hotelarstwie :D
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hotelarstwo - to świetna sprawa ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze fajnie, w sumie też miałam taką możliwość i to jest chyba jedyna rzecz na jaką bym poszła do technikum :)
    noemisoul.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się że hotelarstwo jest ciekawą sprawą, szczerze mówiąc to przez chwilę się nawet nad nim zastanawiałam, ze względu na możliwość poduczenia się języków itp., ale chyba raczej na niego nie pójdę... mam jeszcze 3 miesiące na decyzję:D

    OdpowiedzUsuń
  23. przyjmiecie mnie?:D na to hotelarstwo?:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hotelarstwo - ciekawa rzecz. Zastanawiam się czy nie pójść na ten kierunek do technikum. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ajaja to fajnie, tez pojde na hotelarstwo wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty