Sparks

Jakiś czas temu skończyłam czytać  'Wciąż ją kocham'  Nicholasa Sparksa . Jak ja kocham jego książki , mimo że część z nich ma podobny miłosny wątek . Nie czytałam niestety wszystkich ,bo jest ich około 20 ;) Udało mi się przeczytać zaledwie 5 jego, resztę również planuje przeczytać .
Co do książki 'Wciąż ją kocham '  gdybym powiedziała ,że była fajna skłamałabym , bo była ona cudowna. Szczerze spodziewałam się innego zakończenia ,ale to również mi się podobało . Tym co nie czytali mogę po krótce o niej opowiedzieć ;) John po ukończeniu szkoły zaciąga się do armii, podczas przepustki poznaje Sawannah -studentkę pedagogiki , wolontariuszkę , która wraz z przyjaciółmi buduje domu dla ubogich. I oczywiście zakochują się w sobie . Sawannah obiecuje zaczekać na niego ,aż minie okres jego służby . John przedłuża okres służby , jego związek z Sawannah nie wytrzymuje rozstania . Niestety w jej ostatnim liście do Johna piszę , że się zakochała w kimś innym . Po kilku latach gdy John wraca do domu , nadal myśli tylko o niej ,nadal ją kocha . Jak najbardziej polecam , naprawdę warto przeczytać ;) Film oczywiście też obejrzałam zaraz jak skonczyłam czytać książkę . 


Teraz czytam książkę trochę z innej beczki . A otóż jej tytuł to 'Gej w wielkim mieście ' . W sumie dopiero co zaczęłam czytać , jestem na 3 rozdziale . Pewnie trochę mi z nią zejdzie biorąc pod uwagę to , że w tygodniu nie mam praktycznie czasu na nic i muszę przeczytać jeszcze `Pana Tadeusza' .  O losiee ,a do tego chyba mnie choroba bierze , bo coś gardło mnie pobolewa .

Zasypało mnie ;c Cały dzień sypie śnieg , w nocy to samo . Za dwa dni pierwszy dzień wiosny , a tu wielkie zaspy i śniegu prawie po kolana . Dzisiaj rano ledwo doszłam na przystanek , a zanim wróciłam ze szkoły ,wyglądałam jak bałwanek , tylko brakowało mi marchewki jako nosa xd

Komentarze

  1. musze koniecznie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jego książki i tę również już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka koniecznie muszę przeczytać :) Z reszta ta druga również ma ciekawy tytuł więc czeka mnie wycieczka do empiku ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "wciąż ją kocham", świetna książka, przepełniona emocjami..:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj widziałam w Biedronce jego książki, mialam kupić i zapomniałam :C
    teraz pewnie nie ma -.-
    oglądałam filmy, cudowne! *.*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Sparksa, choć tego akurat nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tej książki nie czytałam, ale ogólnie bardzo lubię tego autora:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi zazwyczaj film burzy całokształt książki. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam książki,ale oglądałam film,ooo fajny tytuł tej książki jak skończysz powiedz czy polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama ma wszystkie książki Sparksa, toteż trochę się w nich orientuję :) Osobiście czytałam tylko "I wciąż ją kocham", "Ostatnia piosenka" (mój faworyt!) i "List w butelce". Generalnie były okej, ale jednak najzwyczajniej nie podchodzą mi romanse. A opisana przez Ciebie "i wciąż ją kocham" chyba najmniej mi się podobała. Nieszczęśliwe miłości, rozstania, powroty... To chyba po prostu nie dla mnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę , chciałabym mieć wszystkie jego książki ;) Listu w butelce nie czytałam jeszcze ;d

      Usuń
  12. ja na razie nie czytam nic xd mam labę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Film jest świetny więc chyba czas sięgnąć po książkę c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam tego ale słyszałam dużo o tej książce ; p
    Na razie również kopnął mnie zaszczyt czytania Pana Tadeusza ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam film, ale chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam ją zaraz po zakupieniu , więc gdzieś w ferie . Kocham ją , fajnie się ją czytało,a filmu nie oglądałam :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. MUSZĘ przeczytać i obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jedynie ogladałam film, w zasadzie nie wiedziałam nawet, że jest taka książka :) chyba zachęciłaś mnie do przeczytania jej
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to już kolejny blog dzisiaj gdzie widzę tę książkę... i mam coraz większą chęć na jej przeczytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. książka wydaje się być naprawdę ciekawa :) być może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądam film -świetny był:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam film, jest niesamowity! Popłakałam się (jak to ja na filmach Sparksa :D )

    Jesteś z mojego rocznika, może spodoba Ci się mój blog, zapraszam :)
    Obserwujemy?;>
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tej chwili czytam "Dla Ciebie wszystko" :)
    A "Pan Tadeusz" nie był zły ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty