słonecznie

Nie wierze po prostu, taka ładna dzisiaj pogoda jest ! Słonko ładnie świeci , na dworzu w miare ciepło , mimo tego leżącego śniegu . Czuć wiosnę , idzie małymi kroczkami i jest cooraz bliżej . Jak dla mnie mogłaby się troszkę pośpieszyć ^.-  Taki piękny dzień a ja muszę go zmarnować na naukę . A otóz mam jutro pracę klasową z historii , w ostatni dzień przed świętami i w moim przypadku przed praktykami ;)
Do szkoły wracam około 13 maja , bo cały kwiecień praktyki mam .Więc żegnaj szkoło , nie będę tęskić !

z Kołobrzegu  ^^


U Was też jest taka piękna pogoda jak u mnie ? ^.^

Komentarze

  1. O ! Moje miasto :D świetnie !

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie^^
    U mnie tez niby pogoda "dopisuje", lecz jakos nieczuje wiosny. A co dopiero święta -,-
    Mój zdeiń też jest zawalony nauką..
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak zimno, że dzisiaj biegłam do domu, a nie szłam ;p Zazdroszczę słoneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ! Też bym chciała taką ładną pogodę
    U mnie tylko chlapa i wiatr ;c
    Dodaję się do obserwatorów i liczę, że się odwdzięczysz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a na jakim profilu jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hotelarstwo ;) czyli jak można się domyśleć praktyki w hotelu ^^

      Usuń
  6. jest słonecznie, ale zimno jak na biegunie! a to tylko Wrocław:( obserwuję- mam nadzieję, ze zrobisz to samo!

    www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez miałam kiedyś taką sytuację, święta a później praktyki ;)

    Zapraszam na nowy kokardkowy wpis, może chciałabyś jakiś dodatek do koka w swoim ulubionym kolorze ;): ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez troche słońca było, ale strasznie zimno było .

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, u mnie było dziś tak lodowato, że z domu nie wychodziłam :<

    OdpowiedzUsuń
  11. nice! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety nie, śnieg leży jak leżał, a słońce skąpe i za nic nie wychodzi. Ale przynajmniej zbytnio zimno nie jest, zawsze jakiś plus.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie powiem że masz fajnie z praktykami bo już to mówiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja dziś nie miałam lekcji ^^ u mnie pogoda jest straszna :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie u mnie jest beznadziejna pogoda, tęsknie za słońcem! <33
    Dziękuje za obserwację, dodaje Twój blog do ulubionych - w pasku bocznym.
    A u mnie nowa notka.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. u ciebie ładna pogoda... a u mnie? śniegu pełno -,-

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :P
    + obserwujemy?
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słonecznie? Jeju jak Ci fajnie :) U mnie ciągle ten śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę ci strasznie.. u mnie dalej tony śniegu:<
    ładne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę Ci :D
    u mnie niestety ponuro ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie niestety wciąz tragiczna pogoda :<

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śnieg już powoli topnieje ,ale powoli i to bardzo pooowooolii :c
    Zapraszam http://kinga-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki dokładnie chcesz model lustrzanki ?;>

      Usuń
    2. Chciałabym CANON 1100D ;) Nie jest taki drogi , a dobry ;> Pewnie za jakiś czas spodoba mi się inny aparat .

      Usuń
  23. U mnie pogoda może być , tylko za mocno wije. : /

    OdpowiedzUsuń
  24. tak, pogoda sie poprawila :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na nową notkę ! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się tu u Ciebie :) dodaje do obserwowanych :) będe wpadać częściej :) i jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie niestety nie;< Jest strasznie zimno i wiatr wieje mocno .

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas wiatr nie daje Nam spokoju. : (
    Obserwujemy , bo ja już. : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  29. oj, mogłaby pospieszyć się ta wiosna, mogłaby. mam nadzieję, że klasówka poszła dobrze :)
    dziękuję bardzo za link ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. u nas wreszcie słońce też wyszło! wiosna wiosna;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miesiąc bez szkoły? ;O Zazdroszczę!
    U mnie świeci słońce, ale zimno jest i temperatura na minusie jest ;C

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. A u mnie pogoda zmienna, świeci słońce, wieje i tak na zmianę :c
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też jest ładna pogoda :) Super blog. Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. pozazdroscic pogody :( !

    herhighnessss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. a u mnie ciągle zimno :c Ładne zdjęcie ^^
    na jakim profilu jesteś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjecie, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie wszystko stopniowo topnieje

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty