Postcard from...

W końcu doczekaliśmy się tego upragnionego wolego i świąt , których nie czuję . Dzisiaj pogoda się nie  popisała, z rana słonko ładnie świeciło , a teraz? Zrobiło się tak ponuro ,zimno i do tego wieje .
Dziś przyszła do mnie kolejna pocztówka z Korei Południowej od Seunghee ,to już chyba 4 albo 5 kartka od niej . Postaram się jak najszybciej na nią odpowiedzieć , chociaż zawsze trochę mi z tym schodzi ^.-

Notka trochę krótka .  Dziś byłam również na malutkich zakupach w poszukiwaniu jakieś bluzeczki białej i znalazłam . W najbliższej notce ją pokaże ;)

Komentarze

  1. Śliczna kartka^^ zazdroszczę^^
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kartka *,*
    Obserwuje i liczę, że się odwdzięczysz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaadna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kompletnie nie czuję tych nadchodzących świąt... Mam nadzieje, że na dniach to się zmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też rano było jeszcze w miarę przyjemnie, a teraz lipa -.-
    śliczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś dostałam z UK ;) Kate i William !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale miło tak dostać kartkę od kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna :D

    P.S MIałaś być o 17:30 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cały dzień było ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka
    jak się z nią poznałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez postcrossing , napisałam do niej czy chciałaby się wymieniać pocztówkami ze mną ;)

      Usuń
  12. Twój blog jest taki ładny...'
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza kartka ;) Miło, że wśród niektórych sztuka pisemnej korespondencji jeszcze nie zanikła, bo to coraz rzadsze zjawisko. A szkoda.
    U mnie z pogodą identycznie, rano coś tam poświeciło, a teraz, wieczorem, jak wracałam z kościoła to ledwie wytrzymać idzie, tak zimno.
    Bluzkę pokaż koniecznie, uwielbiam recenzje zakupów :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, słodka jest ta kartka :))
    Ale ja bym wolała z psami :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta kartka :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może Ci się spodobać : http://azjatyckicukier.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak, coraz rzadziej... a przecież to taki cudowny narząd!

    OdpowiedzUsuń
  18. również nie czuję tych świąt, z roku na rok coraz gorzej ;(
    oj ja załozyłam konto na tej stronie ale jakoś nigdy nie miałam czasu zabrać sie za te pocztówki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. kartka jest fajna ;D
    fajnie sobie wysyłać takie kartki :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. O , i jak dobre są te brzuszki ? ;) Od razu robiłaś 50 razy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też kompletnie nie czuję świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. very very nice my dear:)
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też tak ponuro.. Świetna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty