Love Rain

Wczorajszy dzień praktycznie w całości przeleżałam w  swoich czterech ścianach oglądając `Love Rain ` . Niestety trzy ostatnie odcinki byłam zmuszona oglądać po koreańsku z napisami angielskimi . Jednak dałam radę , mniej więcej rozumiejąc wszystko . Kolejna drama , którą uwielbiam i pewnie jeszcze nie raz do niej wrócę .


Opis:
Love Rain” to opowieść o porywającym uczuciu między błyskotliwym fotografem Jun Seo a wesołą i energiczną dziewczyną o imieniu Ha Na. Czy ich miłość będzie skażona wydarzeniami sprzed lat, kiedy odkryją sekret rodziców? „Love Rain” to historia, w której przeszłość splata się z teraźniejszością​. Czy zakochanym uda się ocalić uczucie, którego nie udało się obronić kiedyś...?

I kilka fotek :
















Komentarze

  1. Jeszcze nie oglądałam żadnej Dramy, ale się do tego przymierzam. Aczkolwiek zwolenniczką romansów nie jestem, więc to chyba nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm powiem szczerze, żę film dobrze się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o to muszę koniecznie pooglądać;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a na love-drama.pl nie było całej z polskimi napisami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę :))

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda zachęcająco chyba obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje, miło :))

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. zbieram się w końcu do oglądnięcia tego i jakoś nie mogę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. MUSZĘ obejrzeć! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tego aktora muszę obejrzeć :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie oglądam takich filmów ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty