Liebster Blog

Annyeong !

Zostałam nominowana do Liebster Blog przez rybcia1661  i muszę odpowiedzieć na kilka pytań , więc zapraszam serdecznie do czytania ^^ Mam nadzieję ,że nie zanudzicie się na śmierć !


1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Do założenia bloga skłoniły mnie inne bloggerki . Od zawsze uwielbiam czytać i przeglądać różne blogi . Pewnego dnia zapragnęłam mieć własny ;) No i jest ! 
2.Zapuszczasz włosy?
Taaak , ja całe życie zapuszczam włosy , ale zawsze wpadnie mi do głowy jakiś głupi pomysł ,żeby je ściąć i później tego żałuje . Teraz sobie postanowiłam ,że jedynie będę podcinać końcówki .
3.Twoje największe marzenie to...?
To wycieczka do Korei Południowej . Mam nadzieje,że kiedyś się spełni .
4.Co zmieniłabyś w swoim pokoju?
Chyba ogólnie kolor pokoju , bo jest on różowy xD 
5.Twój wymarzony telefon?
Nie wiem xD Nie zależy mi na nie wiadomo jakich wypasionych telefonach . Ważne żeby dzwonił wysyłał sms-y  i miał aparat  .
6.Masz zwierzątko?
Mam papużkę ;) Zwie się Molly xD
7.Twój ulubiony kolor?
Różne odcienie zielonego ! 
8.Lubisz malować paznokcie?
Uwielbiam. Nie ma dnia ,żebym nie miała pomalowanych paznokci xD
9.Lubisz nosić biżuterię?
Kochaaam ! Chyba każda dziewczyna lubi biżuterie ;)
10.Lubisz grać w gry planszowe?
Lubię , zawsze jest przy tym dużo śmiechu i zabawy .
11.Które wakacje najmilej wspominasz?
Chyba te ostatnie ,mimo że większość przepracowałam , dzięki temu nawiązałam nowe znajomości. Ale najmilej je wspominam ze względu na nasze wypady z dziewczynami na plaże i do Sarbinowa na kebaby , nocki w campingu , nocne spacery i oczywiście zbiory truskawek o samym świcie <3 Mam nadzieję ,że przyszłe wakacje będą jeszcze lepsze .

Kto dobrnął do końca ?;) Sama pewnie bym w połowie usnęła xD I tak jak wcześniej pisałam nikogo nie nominuje ,bo nie chce mi się w to bawić ,a na pytania lubię nawet odpowiadać, więc nominowana mogę być ;) W przyszłości postaram się zorganizować jakiś post pod którym będziecie mogli zadać mi pytania jakie tylko chcecie , a jak będę miała możliwość i warunki to odpowiem w formie filmiku . 
Już kończę książkę ‘Wciąż ją kocham ‘ więc spodziewajcie się za niedługo recenzji ;) Film również mam , więc o nim też napisze kilka słów ^^

Jak Wam niedziela mija ? Mi jak to w niedziele nudno , dlatego też miałam nie pisać , bo nie miałam o czym , ale zostałam nominowana , więc dzięki temu jakoś notka powstała . 
U Was też tak ślicznie słoneczko świeci ? ^.- 




Komentarze

  1. bardzo fajny blog :)fajna wypowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzis nie widać słoneczka ;D
    imie dla papugi genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dobrnęłam do końca :P Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam z zapuszczaniem włosów ;) fajne odpowiedzi ! letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej, też lubię zielony;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię grać w planszówki! :p
    ciekawe odpowiedzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Masz wspanaiłego bloga! zaobserwowałam go! Jesli chcesz i jeśl ispodoba Ci się mój blog, mozesz go również zaobserwowac. Będe wpadała częściej i jeśli to będzie możliwe.. na każdy Twój post ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam różowy pokój. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe odpowiedzi :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dobrnęłam i jestem MISTRZEM ! :) Wcale nie było tak nudno , ciekawych rzeczy się dowiedziałam hah :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. INTERESUJĄCY BLOG.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Także zapuszczam włosy, już nawet bez podcinania końcówek (mój fryzjer nie rozumie pojęcia "1cm"). Gdy zobaczyłam się w krótkich włosach oglądając filmik sprzed kilku miesięcy, byłam załamana. Dlatego teraz nie dam sobie choćby włosa wyrwać.
    E tam, ja przeczytałam całość. Zawsze czytam całe notki :)
    U mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może to jakis specjalny szampon:D

    OdpowiedzUsuń
  14. genailny tekst o aspolecznosci :D ! B.

    OdpowiedzUsuń
  15. :) tez zapuszczam wlosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię akie posty, ponieważ wtedy mogę się dużo dowiedzieć o osobie która odwiedzam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję za komentarz :)
    Bardzo fajne odpowiedzi, lubie takie notki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. tez mam rozowy pokoj i zmienilabym : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrnęłam spokojnie do końca ; )
    Tak, u mnie też słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dobrnęłam do końca! ;D u mnie również jest słońce, oby nie zachodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za kom. pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. INTERESUJĄCY BLOG !
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja właśnie wróciłam z uniwerku i padam:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool answers! I'm loving your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty