bluzeczka

To chyba jakieś żarty ! Od rana śnieg pada i robi się coraz bardziej biało ;< Gdzie jest wiosna , przecież już kwiecień ! W tym roku jest jakieś pogodowe szaleństwo . Jednego dnia ładna słoneczna wiosna a na drugi dzień zima . Owa pogoda bardziej przypomina mi Boże Narodzenie , a nie Wielkanoc .

W dzisiejszym poście chce Wam pokazać bluzeczkę , którą ostatnio kupiłam . W planach miałam zakup białej bluzki , bardziej koszulowej .Już zamierzałam kupić właśnie koszule , kiedy rzuciła mi się w oczy owa bluzeczka z czarnym kołnierzykiem .Baardzo mi się spodobała , więc wzięłam jednak tą ;-)























                                           zdjęcie z przed godzinki, teraz jest kompletnie biało ;<

Musiałam bardzo zmniejszyć rozmiar zdjęć , bo znów miałam problem z załadowaniem . A co do bluzeczki , jak Wam się podoba ? ;>

Komentarze

  1. Fajna :D Ja kupiłam ostatnio koszulową, białą z czarnym kołnierzykiem :]

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. głupia zima ! ;/
    a bluzka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ja właśnie takiej szukam tylko koszulowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta bluzeczka!
    może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta.. moja okolica za oknem wygląda identycznie. Ta bluzeczka wygląda wspaniale. Bardzo dobrze się na Tobie prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie świeci słońce i +5 stopni <33333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bluzeczka :) a zimy to już mam dość. Też mój widok za oknem jest biały :) szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka.
    Ta zima mnie dobija :D I jeszcze dziś pada śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka bardzo mi się podoba, szczególnie ten kołnierzyk w niej! <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, można wygrać zegarek! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie ; * śliczna bluzeczka ; 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka :D
    No wychodzi na to że w Lany Poniedziałek będziemy się rzucać śnieżkami :D
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka ; )
    Świetny Blog ♥ !
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka bardzo mi się podoba, niby zwykła, ale kołnierzyk dodaje jej uroku :)

    jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2013/03/moje-dziekuje-czyli-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta bluzeczka, zakochalam sie w niej ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oho, urocza bluzka, ale na taką pogodę raczej jej nie założysz :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta bluzeczka. Taka urocza. :>
    Świetny blog, jesteś śliczna. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, bluzka jest przecudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzka, gdzie kupiłas??>
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety pogoda płata nam figle.
    Mimo wszystko życzę Wesołych Świąt:)))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzeczka :*
    Może obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna ta bluzka. ♥

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie w niej wyglądasz! :)
    obserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzeczka cudna! bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka ; ) Chciałabym taka ; ) Zapraszam http://zacofanawswoimswiecie.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje i licze na rewanż ; d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty