So undercover

Oglądaliście nowy film z Miley Cyrus `So Undercover`? ;) Fim bardzo mi się podobał . Gra ona detektywa i musi wcielić się postać studentki .Przechodzi metamorfozę z dziewczyny -detektywa z motorem na śliczną grzeczną uczennice , która ma misje do spełnienia. Jest kilka śmiesznych momentów i oczywiście pojawia się wątek miłosny ;) Polecam ten film , warto obejrzeć . 


Molly Morris (Miley Cyrus) - typowa nastolatka, która pracuje jako prywatny detektyw w zastępstwie swojego ojca (Mike O'Malley) aż do momentu, gdy on otrzymuje swoją pracę z powrotem. Molly otrzymuje ofertę pracy w FBI dzięki której zyskuje pieniądze, które stracił jej ojciec. Molly otrzymuje misję, podczas której musi ochronić córkę gangstera, Alex (Lauren McKnight), po tym jak staje się członkiem FBI. Jest ona zmuszona do bycia niewulgarną, kulturalną dziewczyną ze studenckiego koła zainteresowań.W siedzibie bractwa sióstr, Molly, pod pseudonimem Brooke Stonebridge, szuka wszelkich wskazówek i informacji o Alex. Poza pracą zakochuje się w Nicolasie.

Komentarze

  1. Zapomniałam znowu o nowym filmie z Miley, lubię ją. :) Z chęcią go obejrzę,ale czytałam już kilka negatywnych opinia na temat tego filmu i gry aktorskiej Miley :) Jestem ciekawa czy ten film jest lepszy od LOL:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne... muszę oglądnąć!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale możliwe że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam, fajnie brzmi, może obejrzę<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale lubię Miley więc się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty