rekolekcje

Od jutra zaczynam rekolekcje , lecz niestety lekcje i tak mam , skrócone , ale mam do 12 coś . Czwartek za to mam wolny, a w piątek też skróty , więc tydzień dość szybko zleci .
Kolejny kolczyk w uchu , to już trzeci . Troszkę mnie uszko boli , bo koleżanka kolczykiem mi dzisiaj przebijała .




















Macie taką słodką pandzie na pocieszenie . Aktualnie jest moją tapetą na lapku ^^
Jutro mam prace klasową z marketingu i muszę się nauczyć do odpowiedzi na historię ,ale to chyba sobie odpuszczę ;)
Cały dzień mi zimno.... idę zrobić sobie coś gorącego i biore się za naukę .

Komentarze

  1. o kolczyk <3 Fajnie i zazdroszczę skróconych lekcji! <33

    Panda :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeeesłoooooodka jest <3 Dodasz jakieś zdjęcia kolczyków ? :--)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko jeden kolczyk w uchu. :/ Ale słodziutka panda. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pandy!
    ja to jetem zmarzluch ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Panda rozwaliła system :3
    Ja rekolekcje mam chyba za 3tyg xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jutro mam ostatni dzień rekolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki słodziak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem, kiedy mam rekolekcje^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też sobie sama przebijam uszy. :3 Na razie mam 3 kolczyki, 1 w lewym i 2 w prawym. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się *.* Ja chyba nie mam czegoś takiego jak rekolekcje xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na swoje rekolekcje muszę jeszcze niestety parę tygodni poczekać. Rok temu mieliśmy przed nimi tylko dwie pierwsze lekcje, potem do kościoła i do domu, a jak będzie tym razem, niestety nie wiem. Kiedyś w ogóle te dni były u nas wolne od szkoły, niefortunnie się pozmieniało ;C
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam rekolekcje dopiero od poniedziałku, ale na szczęście nie mam lekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny misiek!
    Zapraszam na KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze igłą robiłam sobie kolczyki - w sumie kolczykiem nie próbowałam:P
    ja mam już weekend ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty