Pocztówka z Seulu(Korea)

Taaaak , w końcu , dokładnie 5 minut temu doszła do mnie pocztówka z Korei , na którą czekam jakoś przeszło dwa tygodnie . I doczekałam się <3 Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieeszę , w ogóle się jej dzisiaj nie spodziewałam ,a tu taka niespodzianka na koniec tygodnia .Moja pocztówka do Korei doszła w około tydzień priorytetem ;)

cudownaa <3
Od razu humor mi się poprawił ;) Dla kogoś to może zwykła pocztówka z Korei , ale dla mnie to aż z Korei , a co lepsze z samego Seulu !


Komentarze

  1. woow. super ! też bym taką chciała :) ja dziś dostałam ze Szwecji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, jaka ładna! *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetnie:) do mnie najdalej przychodzą z USA:)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! I'm Seunghee!
    I visited your blog :) your blog is so cool! I don't know Polish, But I use 'Google Transfer', I understand your blog a little.. =)
    I'm so happy that you like my postcard!
    Next card maybe will be cute. ;) Thank you!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty