mała wyprawa

Popołudniu wybrałam się z siostrą i Marzenka( kuzynką) na zdjęcia , tym razem powędrowałyśmy aż na tamę . Z racji ,że byłam tam strasznie zimno i wiało zrobiłyśmy szybko zdjęcia i wróciłyśmy . W drodze powrotnej jeszcze kilka zrobiłyśmy i szybko poleciałyśmy do domu . Zrobiłam od razu gorącą herbatkę ,żeby się troszkę rozgrzać , bo wróciła zima! Na dworze znowu biało , a ja niestety kończe ferie.W poniedziałek pobudka o 6  i witaj szkoło !



jak zwykle wspólna samojebka musi być ^^
Teraz jak patrzałam na termometr za oknem to jest -13 stopni xD To ja lepiej nie chce wiedzieć ile była jak byłyśmy na zdjęciach a ja w bejsbolówce samej ^^ Zamarzłaaaam, ale dałam radę , nawet mróz mi nie straszny !

Komentarze

  1. musialaś mu ryj dodac ? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Ci tak, koniec tego leniuchowani, w końcu będziesz się męczyć w szkole tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj tak na dworze jest zimno ;c ja zaczynam ferie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    ogl. fajny bloog ! c;

    zapraszam do siebie :* .
    jeśli zaobserwujesz - zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam to, mi kiedyś na sesji prawie rece odmarzy haha <3
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/koszula-z-cwiekami.html?showComment=1360499547078#c7970757058210886449
    + Obserwujemy?:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczny zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    Świetny blog *.*

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjęcia :) Nienawidzę mrozu :( chcę juz wiosnę :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne loczki masz ! :)

    Zapraszam do sb ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super zd, i extra czapka! :D
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście śniegu nie widać !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja dopieor zaczelam ferie, ha! :D
    fajne zdjecia :)
    obserwujemy moze?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne jesteście dziewczyny :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i do polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kuzynka ma niesamowitą czapkę *.* to zimno u Was strasznie, u mnie na szczęście takiego mrozu nie ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny blog, przypadł mi bardzo do gustu i cieszę się , ze tu trafiłam : )


    Zapraszam również na konkurs , do wygrania świecki YANKEE CANDLE :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    Daj sobie okazję wygrać ! Zasady są banalne : )

    Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja Ci mówię, żebyś się chartowała, to mamę odciążysz z obowiązku kupowania kurtki zimowej w roku nastpnym :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie TU :)

    Obserwuję i liczę na to samo :D:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne zdjęcia. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia :) ja dzisiaj pierwszy dzień ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądacie ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę powiedzieć, że urodę macie piękną.! - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ! :) Serio u Ciebie jest -13 stopni ?;o u mnie mimo tego, że jest śnieg jest +3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia !

    Bardzo zależy mi na obserwatorach . Jak masz chęć to zapraszam

    http://domalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty