i wciąż ją kocham

Dziś po szkole zaszłam z Oliwką do biedronki i ku mojemu szczęściu dorwałam książkę Sparksa `I wciąż ją kocham ` i od razu ją kupiłam za jedyne 12 zł  . Ostatnimi czasy czytam bardzo dużo książek , a w większości książek Nicholasa Sparksa ;) A tak nawiązując ogólnie do książek , siostra ostatnio znalazła w necie listę stu książek ,które trzeba przeczytać w całym swoim życiu . Może ją tu dodam jakoś na dniach .


























Po południu przyszła do mnie pocztówka z Krakowa ;) Bardzo piękna gdyż była ona z Audrey Hepburn . To już chyba trzecia karta z nią jaką dostałam . Ta jest wyjątkowo śliczna i jak na razie moja ulubiona !<3
Pewnie za niedługo tu zagości , więc będziecie mieli okazję ją zobaczyć .

Komentarze

  1. Też kupiłam ta książkę. Już od dłuższego czasu się na nią czaiłam żeby ją przeczytać, ale nigdy nie chciało mi się iść do biblioteki więc kiedy byłam w biedronce wykorzystałam okazję i ją kupiłam, akurat wykupiłam ostatnią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. +obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie czytałam ani jednej jego książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film, świetny ;)
    Muszę wybrać się do Biedronki po tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię czytać , ale nigdy nie mogę znaleźć czasu na przeczytanie choć jednego rozdziału...
    Napiszesz u mnie na Blogu gdy dodasz to 100 książek które trzeba przeczytać ; D ?
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam : *

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh kartki z Krakowa <3 Uwielbiam je :) Teraz mam ferie, więc wiele moich znajomych wysyła różne cuda :D Może się w ciągu tych dwóch tygodni udam do Krakowa:) zobaczymy. Świetnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tej książki, chyba muszę nadrobić ;)
    Zapraszam do mnie: dreaming-my-own-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie czytałam tej książki, jak na razie mam kupę horrorów do przeczytania;D

    OdpowiedzUsuń
  9. też aktualnie czytam książkę Sparksa, ale tej niestety nie mam :<

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwacja chętnie jak zaobserwujesz napisz a i ja zobi eto samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. książki nie czytałam bo nawet nie wiedziałam, że istniej, ale film jest cudowny :)
    chętnie zobaczę listę książek, które powinniśmy przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog !:)
    jeżeli książkę przeczytasz zrób posta czy była ciekawa i czy ją polecasz haha:)
    jeżeli spodoba się mój blog Tobie, byłoby mi miło gdybyś dodała do obserwowanych<3

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju jak to nie czytałaś?? spróbuj od Mastertona;D to mój master of horrores:D

    OdpowiedzUsuń
  14. hm na sam początek proponuję przeczytaj "Dziecko Ciemności". Ja tak zaczęłam przygodę z tym pisarzem i w przeciągu roku przeczytałam ponad 10 jego książek xd

    OdpowiedzUsuń
  15. CZYTAŁAM <3 <3 Kocham ją

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jej nie czytałam ale mam zamiar przeczytać. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko trochę zniszczone:p

    OdpowiedzUsuń
  18. oo ciekawe;) ja ostatnio ściągalam mnóstwo na e-czytnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. warto czytać ksiazki szczrgólnie jak ktoś lubi ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny nagłówek. Nie czytałam tej ksiażki

    OdpowiedzUsuń
  21. na chomiku znajdziesz najwięcej książki pana Mastertona:D ja stamtąd czytam:) ps też Cię paczę:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie dodaj tą listę , jestem bardzo ciekawa : D
    Świetny blog, obserwuję ; 3

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję : )
    I czekam na nową notkę , a szczególnie tą z 100 książkami : D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super. Czekam na nowy wpis a tymczasem zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. These movie is amazing

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakie ksiazki jego polecasz.? Odpisalabys u mnie, zebym o tym nie zapomiala.;333

    veronika-and-veronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty