Best Blog Award

Witaaam Was! Kilka dni temu zostałam nominowana do Best Blog Award przez szajse , przepraszam ,że tak późno dodaje ten post , ale wcześniej nie miałam czasu .Taaak, nadrabiam zaległości .
Bardzo dziękuje za nominacje !;) Teraz zapraszam na pytania i odpowiedzi ;D Miłego czytania :)


1. Co bardziej wolisz przyrządzać: desery czy konkretne potrawy?
Desery ! Gdyż uwielbiam przeróżne słodkości , ciasta , ciasteczka ,itp..
2. Co jest dla Ciebie ważniejsze w człowieku: osobowość czy wygląd?
Osobowość , choć wiadomo ,że większość ludzi zdążymy ocenić na podstawie wyglądu zanim poznamy tą osobę. Staram się jednak nie oceniać ludzi po tym jak wyglądają , czy jakie drogie, firmowe rzeczy noszą , lecz po tym jacy są . 
3. Kiedy założyłeś/aś bloga?
Założyłam bloga w kwietniu 2012 ,po czym przestałam pisać aż do sierpnia , czyli blog funkcjonuje od sierpnia, czyli nie długo.  
4. Jaka osoba inspiruje Cię, aby rozpocząć coś nowego?
Hmm… chyba najbardziej inspirują mnie inne blogerki/blogerzy , trudno mi podać mi konkretną osobę ;)
5.  Odwiedzasz wiele blogów?
Oj , chyba za dużo ich odwiedzam , ale lubię tak siedzieć i przeglądać  blogi .
6. Wolisz gotować sama czy wolisz gdy robi to ktoś za Ciebie?
Raczej wolę jak ktoś robi to za mnie , tak jest powiedzmy …. bezpieczniej .
7. Jaką książkę obecnie czytasz?
Obecnie czytam książkę Sparksa `Wciąż ją kocham ` , a powinnam czytać `Dziady`do szkoły xD.
8.  Które ubranie przetrwało najdłużej w Twojej szafie?
Zielona bluza , którą czasem noszę po domu tylko . Mam ją około 6 lat .
9. Jaki jest Twój ulubiony przepis?
Na krówki . Potrzebna jest tylko szklanka mleka i cukru . Przez około 30 minut mieszać na małym gazie . Proste i smaczne , bardzo słodkie ^^ 
10. Jakie cechy charakteru są ważne dla Ciebie w przyjaźni?
Szczerość . To dla mnie podstawa w przyjaźni i w ogóle w życiu. Lepiej usłyszeć okrutną prawdę niż słodkie kłamstewka .Taka jest moja opinia .
11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jeden tylko ?xD W sumie mam dwa takie,które oglądałam tysiąc razy i kolejne tysiąc razy z chęcią bym obejrzała . To `Trzy metry nad niebem ` i `Pamiętnik `.

Mam nadzieję , że dobrnęliście do końca , to moja pierwsza nominacja , więc bądźcie wyrozumiali .
A tym czasem idę jeść frytki ! 3majcie sie ;D 



Komentarze

  1. Też czytałam "I wciąż ją kocham". Fajna, ale romanse chyba jednak nie są w moim stylu.
    Ja tam gotować niby lubię, ale zdarza mi się byc zbyt leniwą na to :P No i nie znam zbyt wielu wymyślnych przepisów.
    Dziękuje za komentarz ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, desery... się rozmarzyłam :)
    Też wolę, jak gotuje ktoś inny niż ja, nie lubię za bardzo przebywać w kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  3. B fajnie odpowiadasz :) Ps; gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'tak jest...bezpieczniej' heuheuhee skąd ja to znam D:
    A mi się tak dziś chce frytek ! Jadę do Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie tu u ciebie :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam zieloną bluzę i też mam ją najdłużej, bo też 6 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam desery <3
    Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham dresy! Super blog.
    Obserwuje i liczę na to samo!
    Zapraszam do mnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty