100 tytułów bbc – lista książek które trzeba przeczytać

Tak jak obiecałam dodaje spis 100 książek które trzeba przeczytać . Post przygotowałam wcześniej , bo nie wiedzialam czy będę miała wystarczająco czasu , żeby coś wymyślić ;)
Szkoda ,że nie ma tu żadnej książki Sparksa ! To bym miała już 5 zaliczonych ,że przeczytałam ^.-







































Ja zamierzam je przczytać ,a przy najamniej te, które będę w stanie przeczytać ;) Kilka nawet jak sprawdzałam to czytałam . Ktoś się podejmie tego wyzwania razem ze mną ?xD
 A wy które z tych książek już przeczytaliście ? ^^

Komentarze

  1. wow! długa ta lista. :D
    ja przeczytałam tylko 3 z tych stu, które Ty opublikowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno ciekawe książki :)
    zresztą pare z nich już przeczytałam :D
    Obserwujemy ?
    lexieee13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaobserwowałam także!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow dużo ich ;) Ale wiele z nich też chciałbym przeczytac :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zaliczone 7, ale większość tytułów słyszę pierwszy raz :

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ostatnio pochłonęło czytanie książek :) I wczoraj skończyłam czytać "I wciąż ją kocham" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś sobie na pewno wybiorę :)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, fajnie ,że dodałaś taką listę. Chyba się nie obrazisz , jeśli ukradnę ci z niej parę książek co ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. o ciężki losie :D zaraz policzę ile przeczytałam z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje na tej liście serii o Wiedźminie moim zdaniem.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. czytam 'Prawdziwy cud' :>
    ojeeej, masz w planie naprawdę wiele książek :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych przeczytałam siedem. ;D
    Może kiedyś się skuszę na resztę. :D

    Zapraszam, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ło matko jaka lista :D jakbymja miała taką do przeczytania to bym uciekła xddd

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo z nich przeczytałam, ale nie wiem czy ogarnełabym biblie:) teoretycznie jestem katoliczką, ale jakos nie widze siebie czytającej biblii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nic nie czytałam , ale oglądałam Fil w Kinie " Życie Pi " : )
    Obserwuję : )
    Pozdrawiam !
    zapraszam do Mnie : http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi za pewne nigdy nie uda się tego spełnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nie dałabym rady wszystkich przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 29 ; )
    51 oglądałam film , książkę zamierzam ale nie mogę się wziąść do kupy ; D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty