postcard

Hej ! Dzisiaj w szkole dzień mi się okropnie dłużył , a o polskim to już nie wspomnę . Jedynym pozytywem dzisiejszego dnia jest to ,że dostałam z postcrossingu pocztówkę , z Ukrainy , a wczoraj doszła do mnie z Tajwanu . Ale wracając do tej pierwszej , to nie była zwykła kartka , tylko z moją Audrey Hepburn , kojarzycie ją ? Grała w filmie ` Śniadanie u Tiffany'ego ` i kilku innych starych filmach . Kochaaam ją <3
Jeszcze tylko jutro i zaczynam ferie ;)

Pierwsza z Ukrainy , druga z Taiwanu ;)

Komentarze

  1. fajnie :) Audrey była piękną kobietą !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dostawać pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zaczynam ferie *.*
    zapraszam do mnie i czy zagłosujesz na mnie? :*
    więcej w notce ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie u Tiffany'ego ♥ uwielbiam Audrey :)
    Mi niestety ferie się już kończą :(

    zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. To żeś podpisała ' pierwsza z Ukrainy, druga z Tajwanu" a może napisałabyś, że to od lewej XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne są! :D
    Ja także zaczęłam już ferie ^^
    Obserwuję :) Będzie mi BARDZO miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Audrey ♥
    Fajnego masz bloga, będę Cię odwiedzać czasami ;)
    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kartki :) Od Audrey wolę Monroe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Obserwuje, zrobisz to samo?

    www.life-with-queen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty