jeszcze tylko następny tydzień

Jutro piątek , jak ja się cieszzę ,że ten tydzień już się kończy ! Jeszcze tylko następny tydzień i dwa tygodnie ferii i leniuchowania przez całe dnie , zero nauki , prac domowych i wszystkiego ,co związane ze szkołą .

A co do dzisiejszego dnia to uwielbiam ten stan , gdy nie mogę przestać się śmiać .


Czekając po szkole na busa normalnie zamarzłam ,mimo że byłam cała opatulona, nie lubiee tego ;< Ta zima mogłaby się już skończyć , bo mnie zaczyna irytować pomału .

Komentarze

  1. Ja przyszły tydzień mam sprawdzianami zawalony -.- Aby do 26 stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy tak ma, że pierw chce snieg a potem już go nienawidzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zima zaczyna irytować!
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poznałabym, ze to Ty na zdjęciu :D
    P.S Nie widzę nigdzie na blogu twojegi maila, więc proszę skontaktuj się ze mną, mam pewną propozycję : malinowa_blog@wp.pl Buziak ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty