age of consent

Od dzisiaj oficjalnie jestem pełnoletnia . Szczerze jeszcze tego nie czuje , może z czasem jakoś to do mnie dojdzie . W piątek wyprawiałam dla dziewczyn - zabawa baaardzo udana i  gra w` ruletke` , ale na naszych zasadach xD A w sobotę dla rodzinki , a dziisaj odpoczywamy . Czuje się trochę jak po świętach z powodu przejedzenia i prezentów , które postaram się pokazać w następnym poście ;) 


A w to był zapakowamy prezent od dziewczyn ^^ nasze zdjęcie , panda , Lee Min Ho i `18nastka Batusi ` . Zawartość opakowanie jak najbardziej trafiona , samo opakowanie przebija wszystko <3  Zdradzę dopiero w następnym poście ! 

3majcie się ! ;*

Komentarze

  1. Jak ten czas szybko leci, najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestem ciekawaaa ! No ale o.k, poczekam do jutra ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe opakowanie, ciekawa jestem co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wszystkiego najlepszego,a opakowanie naprawdę oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne opakowanie-to trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej interesuje mnie zawartosc Lee Min Ho :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty