nic szczególnego

Miałam napisać wcześniej, ale dopiero teraz się ze wszystkim wyrobiłam , więc mogę w spokoju napisać post . Odrobiłam polski , uzupełniłam zeszyt i nauczyłam się na marketing ;)  Co do dzisiejszego dnia , to nie mam w sumie nic szczególnego do napisania . Jedynie to,że lekcje jakoś tak szybko minęły , mimo że były wyjątkowo nudne i jak i cały dzisiejszy dzień . Tak przy okazji to dziś mamy 12.12.12 xD Hahaha ^.^

z Madzią 
Jedyne chyba w miarę wyraźne zdjęcia z lodowiska . Jest jeszcze filmik jak zaliczyłam glebę , po której mnie plecy bolały , ale niestety go nie mam ;< Lodowisko mieliśmy praktycznie całe dla siebie ;D


Komentarze

  1. Jak mi się podoba ta dzisiejsza data.
    Muszę się kiedyś wybrać na lodowisko

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, fajnie puste lodowisko. u mnie jest 80 -100 osób a jest bardzo małe..

    OdpowiedzUsuń
  3. lodowiskoo <3
    śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. och zamierzam się wybrać na lodowisko niebawem! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty