Cykl `Dom Nocy `

Wczoraj wieczorem skończyłam czytać `Naznaczoną ` , więc teraz biorę się za kolejną część , czyli `Zdradzoną ` z cyklu ` Dom nocy . Czytaliście może ?. Bardzo lubie tego typu książki , fantastyczne , o wampirach , aniołach , czarodziejkach lub innych istotach posiadających nadprzyrodzone moce . Czytając je moge oderwać się od szarej rzeczywistości , wczuć się w sytuacje bohatera . Są takie książki , które potrafie przeczytać jednym tchem , za to inne (powiedzmy lektury szkolne) czytam po jednej kartce lub daje sobie spokój i zamiast książki  biorę po prostu streszczenie .




Opis `Naznaczona`:

Powieść rozpoczynająca wampiryczny cykl Dom Nocy.
Zoey Montgomery to zwyczajna szesnastolatka, która dzieli życie między szkolną monotonię a rodzinną niesielankę. Pewnego dnia wszystko się zmienia. Zoey zostaje Naznaczona i przyłącza się do grona adeptów szkoły Domu Nocy. Tylko tam jej ciało może przejść niezbędną Przemianę, by mogła stać się dorosłym wampirem. Dziewczyna próbuje odnaleźć się w nowym, fascynującym świecie.  Otoczona wrogami i sprzymierzeńcami pragnie wykorzystać swe wyjątkowe predyspozycje, by zgłębić tajemnice Domu Nocy. Ku jej zaskoczeniu niezwykle pomocny okazuje się Erik, jeden z najbardziej atrakcyjnych i utalentowanych wampirów w szkole.


`Zdradzona`:

Zoey z powodzeniem zaaklimatyzowała się w Domu Nocy. Wydaje jej się, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Tymczasem wydarzenia, które mają miejsce poza murami szkoły uświadamiają młodej wampirzycy, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, może być groźna dla jej przyjaciół. Zoey musi stawić czoła najgorszemu – zdradzie, która złamie jej serce i zagrozi całkowitym zniszczeniem jej bezpiecznego dotąd świata.

Są jeszcze kolejne części , lecz niestety ich nie mam i nawet nie czytałam ;(


Komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze, ale mam je na liście ksiażek do przeczytania. Też tak mam, że książka mnie za bardzo wciąga i nie umiem sie od niej oderwać i tak długo z nią żyję aż ją wreszcie skończę i zacznę następną.

    Nie wiem czy jestem na coś chora, bo nie umieją mnie zdiagnozować. Byłam w jednym szpitalu, teraz zostałam przeniesiona do kolejnego szpitala. (mam za wysokie ciśnienie)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam je ponad rok temu i nie potrafię się za nie zabrać.. od roku wolę czytac inne gatunki książki i te dwie zbierają kurz..

    OdpowiedzUsuń
  3. Te książki mają bardzo ładne okładki :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Te książki mają bardzo ładne okładki ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam to, ale nie mogłam sie zabrac wiec wyslalam kolezance w prezencie, ona powiedziala ze genialne! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty