Autumn,forest...

Witajcie!
Kilka dni temu przyjechała do mnie przyjaciółka,korzystając z ładnej pogody wybrałyśmy się na zdjęcia. Tradycyjnie bez jakiegokolwiek pomysłu,mimo to coś tam nam wyszło. Kilka zdjęć porobiłyśmy niedaleko mojego domu w lesie,a potem pojechałyśmy nad morze. W Sarbinowie na molo zdjęcia wychodziły nam zdecydowanie lepiej niż w owym lesie. Pogoda była ładna,słoneczna,jednak nad morzem było przeraźliwie zimne powietrze,a my wybrałyśmy się w samych sweterkach! Haha! Zmarznięte wróciłyśmy do domu.
Tu macie kilka fotek.



 To w sumie jedne z lepszych z zdjęć z lasu,szału nie ma. Ciężko było złapać dobre światło....to było wyzwanie. Nie jestem w stu procentach zadowolona z tych zdjęć,były totalnie bez pomysłu.


W następnym poście dodam drugą część zdjęć,z nad morza a w kolejnym trochę makro. Jak na razie zdjęć mam aż nadto,więc posty powinny ukazywać się dość regularnie.

Komentarze

  1. Nie wiem, dlaczego nie jesteś zadowolona z tych zdjęć, są świetne. Ja zawsze patrzę z zazdrością na takie zdjęcia, bo osobiście żadnego fotografa nie znam, a tak chciałbym sobie komuś popozować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mają w sobie to coś co przyciaga wzrok. Sesja bardzo udana ! A:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty